Hyundai i30, zaprojektowany i produkowany w Europie model reprezentujący segment C, umacnia status wiodącego modelu sprzedażowego koreańskiego producenta.W ubiegłym miesiącu globalna sprzedaż rodzinnego i30 przekroczyła 500 000 sztuk w tym 200 000 w Europie. Ten sukces potwierdza jego mocną pozycję w segmencie aut kompaktowych. i30 w wersji hatchback i kombi, dominuje w europejskich rankingach sprzedaży Hyundaia od momentu jego wprowadzenia na rynek latem 2007r., kiedy zaczęto sprowadzać samochód z koreańskiej fabryki w Ulsan. Od czasu otwarcia pierwszej europejskiej fabryki Hyundaia w czeskich Nošovicach w listopadzie 2008 roku, Hyundai sprzedał ponad 150 000 ‘europejskich’ wersji i30. "i30 będzie wkrótce obchodzić swoje trzecie urodziny, ale uważamy, że nie straci on na popularności zwłaszcza teraz, gdy w całej Europie pojawia się w nowej odsłonie pod nazwą i30u" powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe. "Nowy i30 oferuje szeroką gamę cech i korzyści, w tym przełomowy pakiet ubezpieczeniowy określany jako ‘Triple 5’. ‘Triple 5’ jest wyjątkowym programem ubezpieczeniowym stworzonym z myślą o komforcie Klienta, a oznacza 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat kontroli stanu pojazdu oraz 5 lat assistance".