Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Finder S.A. zdobywcą nagrody Frost & Sullivan w kategorii ,,Central and Eastern Europe Product Line Strategy Award in Wireless Machine-to-Machine"

Finder_logoTerminem Machine to Machine (M2M) określana jest technologia komunikacji i wymiany informacji pomiędzy różnymi urządzeniami, przenośnymi lub stacjonarnymi. Doskonałym przykładem sieci M2M jest platforma lokalizacyjna Finder On-Line. Nagrody Frost & Sullivan są przyznawane firmom, które prezentują najlepsze praktyki na regionalnych i światowych rynkach, m.in. w takich kategoriach jak planowanie i strategia produktu, innowacje technologiczne, przywództwo, innowacja, integracja i rozwój. Analitycy Frost & Sullivan porównują uczestników rynku i mierzą ich osiągnięcia poprzez wywiady, analizy oraz obszerne badania wtórne w celu określenia najlepszych praktyk w danej branży. Frost & Sullivan ma 49. letnie doświadczenie jako instytucja badawcza, której 1800 najwyższej klasy specjalistów analizuje sytuację rynkową w skali ponad 250 tys. przedsiębiorstw z 300 branż, w których prowadzą działalnośd. W badaniu Best Practices Research, Central and Eastern Europe Product Line Strategy in Wireless Machine-to-Machine Finder uzyskał najwyższe noty w każdym spośród 5 kryteriów oceny firm działających w tym obszarze. Ocenie podlegały: - obszar spektrum zastosowao (Breadth of Product Line), - wielkośd grup odbiorców (Size of Addressable Customer Base), - wkład w wartośd produktu (Impact on Customer Value), - udziały rynkowe (Impact on Market Share) - elastycznośd i czas implementacji (Flexibility/Time-to-Market). Podstawą wysokiej oceny obszaru spektrum zastosowao rozwiązao Findera przez analityków Frost&Sullivan był rozwój platformy Finder On-Line od narzędzia monitorującego wykorzystanie floty pojazdów i adresowanego dla odbiorcy biznesowego (B2B) do uniwersalnego rozwiązania lokalizacyjnego umożliwiającego świadczenie szeregu usług na powszechnym rynku detalicznym jak np. assistance drogowy i medyczny, zdalna opieka nad dziedmi i osobami w podeszłym wieku, nadzór nad pracownikami w terenie lub nad mobilnymi składnikami majątku świadczonych w oparciu o różnego typu urządzenia – telefony komórkowe, moduły GPS i lokalizatory personalne. O przewadze konkurencyjnej Findera w analizie wielkości grup odbiorców zdecydowało otwarcie firmy na użytkowników o różnych profilach działalności (transport, dystrybucja, FMCG, usługi itp.), prowadzących działalnośd w różnej skali (od mikro-firm do oddziałów wielonarodowych korporacji). Szczególnie docenione zostały zabiegi firmy skierowane do odbiorców z sektora publicznego, zwłaszcza firm świadczących usługi komunalne i pokrewne oraz strategia mająca na celu świadczenie usługi „w tle" – pod zewnętrzną marką, w kraju i poza granicami. W ocenie Frost&Sullivan Finder przewyższa też konkurentów w analizie wartości wnoszonej w produkt finalny oferowany dalej przez użytkowników platformy Finder On-Line swoim odbiorcom. Na taką ocenę złożyły się: wielofunkcyjnośd zastosowao platformy Findera, łatwa adaptacja do szczególnych oczekiwao odbiorców, intuicyjny interfejs, możliwośd zastosowania w wielu urządzeniach różnych typów, całodobowe call center oraz skutecznośd w realizacji założonych celów – obniżki kosztów działalności i poprawy jej efektywności. Finder został uznany za głównego gracza na rynku usług telematycznych w Polsce. Świadczy o tym liczba obsługiwanych pojazdów (ponad 25 tys.), liczba rekordów przetwarzanych każdego dnia przez serwery firmy oraz dynamiczny wzrost wyników działalności firmy (czterokrotny wzrost przychodów w ciągu 5 lat). Na dobrą ocenę wpłynął też fakt uzyskania 15% wzrostu przychodów w czasie światowego kryzysu finansowego, w okresie kiedy firmy konkurencyjne zanotowały wyraźne spadki wyników. Za przewagę konkurencyjną Findera uznano też elastycznośd rozwiązao platformy Finder On-Line i szybki czas implementacji nowych funkcji, których impulsem są indywidualne zapotrzebowania odbiorców lub pojawiające się nowości technologiczne umożliwiające nowe, praktyczne zastosowania na rynku odbiorców biznesowych i indywidualnych. Badania potwierdzają, że zapotrzebowanie na aplikacje komunikacyjne ciągle rośnie i z dnia na dzieo przybywa możliwości wykorzystania sieci M2M. Jest to rynek bardzo perspektywiczny, na którym decydowały będą firmy potrafiące spełniad najwyższe kryteria oceny niezależnych instytucji badawczych.

Przeczytaj również
Popularne