Andrea Formica nowym dyrektorem zarządzającym marką Fiat i odpowiedzialnym za sprzedaż samochodów osobowych. Lorenzo Sistino będzie zarządzał operacjami międzynarodowymi. Andrea Formica, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej zarówno we Włoszech, jak i za granicą, ze znaczącym doświadczeniem w koncernach Ford i Toyota, jest nowym dyrektorem marki Fiat w Fiat Group Automobiles. Zastąpił na tym stanowisku Lorenzo Sistino, który będzie teraz odpowiedzialny za operacje międzynarodowe, będąc dalej dyrektorem marki Fiat Professional. Zadaniem Lorenzo Sistino będzie rozwój marki na wschodzących rynkach na całym świecie, m.in. w Chinach, Indiach i Rosji, gdzie Fiat Group Automobiles rozwija się i umacnia swoją pozycję. Andrea Formica będzie zarządzał sprzedażą marek Fiat, Alfa Romeo i Lancia, do których w Europie dochodzą marki Chrysler LLC. Andrea Formica Urodzony 13 stycznia 1961, absolwent Nauk Ekonomicznych (1985). W 1988 ukończył Master in Business Administration na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął w roku 1986 w firmie Benetton w Wielkiej Brytanii i pozostał tam do roku 1987, sprawując funkcję asystenta dyrekcji. W roku 1989 rozpoczął pracę w Ford Italia, gdzie początkowo był kierownikiem strefy, a w 1999 został prezesem i dyrektorem generalnym. W czasie lat pracy dla Forda pełnił także funkcje na rynkach europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii. W roku 2002 przeszedł do Toyota Europe, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa operacyjnego dla wszystkich marek. Następnie objął funkcję Senior Vice President Sales, Marketing & After Sales i od kwietnia 2008 do września bieżącego roku, funkcję Senior Vice President Sales, Marketing, Product Planning & Communication. Lorenzo Sistino Urodzony w Turynie w roku 1962, absolwent Nauk Politycznych. Rozpoczął pracę w Fiacie w roku 1987, w Dyrekcji Marketingowej i Handlowej, zajmując coraz to bardziej znaczące stanowiska. Po objęciu w roku 2002 funkcji dyrektora Sprzedaży i Marketingu Samochodów Dostawczych, w 2004 zostało Mu powierzone zarządzanie marką i sprzedażą lekkich samochodów dostawczych (LCV), a od lipca 2005 zarządzał także sprzedażą marki Fiat. Pod koniec roku 2006 został mianowany dyrektorem New Holland Agriculture, jak również dyrektorem generalnym New Holland Agricultural Equipment S.p.A. W 2007 został dyrektorem generalnym Fiat Automobiles, a w roku następnym także Fiat Professional. Od stycznia 2009 r. był odpowiedzialny za sprzedaż w Europie czterech marek: Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional i Lancii.