Volkswagen wyróżnił najlepszych sprzedawców z różnych krajów świata. Certyfikaty otrzymali sprzedawcy z Włoch, Turcji, Polski, Portugalii, Szwajcarii, Słowacji i Wysp Kanaryjskich. Przy wręczaniu wyróżnień Christian Klingler podkreślił: „Kwalifikacje naszych sprzedawców są głównym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów, a tym samym na przyszłość marki Volkswagen.” Na całym świecie samochody tej marki sprzedaje ponad 30.000 osób. International Training Center Volkswagena to zakrojony na światową skalę program podnoszenia kwalifikacji pracowników w celu stałej poprawy jakości opieki nad klientem. Program został wprowadzony z powodzeniem już w 60 krajach.Droga do uzyskania dyplomu Volkswagena prowadzi przez wiele etapów. Najpierw konieczne jest wykazanie swoich predyspozycji do sprzedaży w Assesment Center. Następnie kandydaci przechodzą 15-dniowe szkolenie podstawowe, podczas którego rozwijane są kompetencje sprzedawcy i przekazywana szczegółowa wiedza o palecie modeli. Kolejnym punktem jest dalsze szkolenie dotyczące współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwania nowych. Warunkiem uzyskania dyplomu Volkswagena są ponadprzeciętne wyniki sprzedaży przez dwa lata. To prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane dwunastu sprzedawcom z Polski:Violetta Augustyniak – Wątarski (Włocławek)Artur Bęben – Gabło (Krosno)Piotr Bromilski – Król-Knapik (Rzeszów)Zbigniew Drzewiński – Auto Viva (Warszawa)Wojciech Grabowski – Auto-Special (Nowy Sącz)Mariola Malec – Wojtanowicz (Wrocław)Piotr Matyszok – Lellek (Opole)Emilia Piekoś – Autoweber (Zduńska Wola)Maciej Rokicki – Groblewski (Gdańsk)Monika Sajnug – Auto-Styl (Zielona Góra)Rafał Szewczyk – Kołacz-Łopiński (Szczecin)Jerzy Walczak – Bursiak (Łódź)W ramach uroczystego wręczenia świadectw sprzedawcy zostali zaproszeni na kilkudniową wizytę do Wolfsburga. Przekazanie dyplomów odbyło się w Centrum Eksperymentalnym Phaeno.