Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Dobry rok Nissana

nissan-logoNissan zakończył ubiegły rok z doskonałym wynikiem, prawie 20 procentowym wzrostem sprzedanych samochodów w stosunku do 2008 roku. Nabywców znalazło 12 168 Nissanów. Gwiazdą sprzedaży 2009 roku jest bez wątpienia model Qashqai, którego Nissan sprzedał 5147 egzemplarzy. W 2008 nabyło go 2769 osób, co oznacza niemalże podwojenie jego sprzedaży. Na dalszej kolejności sprzedaży znalazły się następujące modele: Micra (1654), NOTE (1600), Navara (1151) oraz X-Trail (625). Udział rynkowy Nissana za ubiegły rok wzrósł natomiast do 3,4%. Szymon Waluś, Dyrektor Sprzedaży na Europę wschodnią i centralną tak skomentował zakończenie roku: “W roku tak trudnym – jakim bez wątpienia był rok 2009 – firma Nissan pokazała, że dysponując właściwymi produktami oraz strategią rynkową, rozwijać się można w każdych czasach. Przez ostatnie 12 miesięcy udało nam się zwiększyć nasz udział rynkowy w regionie, sprzedaliśmy więcej samochodów niż kiedykolwiek przedtem, zrobiliśmy solidne postępy w rankingach satysfakcji klienta i zwiększyliśmy dochodowość naszej sieci dealerów. Nissan Qashqai okazał się liderem w segmencie kompaktowych SUV w Europie Środkowej i Wschodniej, z 10 000 egzemplarzy sprzedanych w 2009 roku. W Nowym Roku, dzięki udoskonalonemu modelowi Qashqai oraz szeregowi nowych modeli, oczekujemy 15% wzrostu biznesowego na obsługiwanych przez nas rynkach.” Nissan      

Przeczytaj również
Popularne