Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dilerzy oceniali importerów. Najlepsze po raz trzeci okazało się Volvo

Volvo Car Poland po raz siódmy a trzeci z rzędu, zwyciężyło w prestiżowym Badaniu Satysfakcji Dealerów. Volvo z wynikiem 4,62 ustanowiło jednocześnie nowy rekord w 17-letniej historii rankingu.

Volvo utrzymuje dobrą passę i po raz trzeci z rzędu zwyciężyło w Badaniu Satysfakcji Dealerów. Oprócz pierwszego miejsca Volvo poprawiło także swój ubiegłoroczny wynik, osiągając rekordową ocenę 4,62 w pięciostopniowej skali klasyfikacji generalnej Top 15, co jest najwyższym wynikiem w historii badania.

Dealerzy Volvo szczególnie wysoko ocenili markę w kluczowych kategoriach. Volvo zajęło pierwsze miejsce w ocenie standardów importerskich w zakresie sprzedaży oraz serwisu, uzyskując ocenę 4,71. Marka znalazła się również na szczycie rankingu w kategoriach takich jak: managerowie odpowiadający za sprzedaż pracujący u importera (4,66) oraz produkty finansujące zakup samochodu (4,57). Wysokie noty Volvo otrzymało też w kategorii „zadowolenia z wyników finansowych, jakie przynosi firmie autoryzacja marki” (4,56).

Bardzo dziękuję naszym dealerom za współpracę i partnerstwo. To dzięki ich zaangażowaniu, pracy i dbałości o jak najwyższy poziom obsługi klienta Volvo od lat utrzymuje się w czołówce najlepiej sprzedających się aut wśród Polaków – mówi Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland.

Tym bardziej cieszymy się, że tak wysoko oceniają współpracę z nami. To pokazuje, że nasz model biznesowy i nasza kultura pracy pozwala dealerom Volvo się rozwijać i osiągać tak wspaniałe wyniki – dodaje.

 

Stuprocentowe zadowolenie

Warto podkreślić, że wszyscy dealerzy Volvo zadeklarowali, że ponownie podpisaliby umowę autoryzacyjną z marką, co świadczy o wyjątkowym poziomie satysfakcji i zaufania.

W 2024 roku Volvo Car Poland wprowadziło na rynek kilka nowości, które przyczyniły się do wzrostu satysfakcji dealerów. Wśród nich znalazły się: Volvo EX30 – kompaktowy, w pełni elektryczny SUV, Volvo EX90 – flagowy, elektryczny SUV, oraz odświeżona wersja popularnego modelu Volvo XC90.

Badaniu Satysfakcji Dealerów to niezależne badanie, w którym dealerzy samochodów oceniają satysfakcję współpracy z importerami. Badanie, którego partnerem merytorycznym od samego początku jest firma EY, zrealizowane jest przez DCG Dealer Consulting.

Przeczytaj również
Popularne