Stoisko Fiat Automobiles na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie zdobyło nagrodę ” “Creativity Award 2010” („Nagroda za kreatywność 2010”) - za oryginalność oraz innowacyjność rozwiązań.To już siódma edycja tej nagrody, organizowanej i przyznawanej przez "Club de publicité et communication de Genève”, której celem jest wyrażenie uznania za twórczy wysiłek włożony w zaprojektowanie i stworzenie stoisk, ze zwróceniem szczególnej uwagi na ich jakość i aspekt praktyczny, poza oczywiście chęcią przyciągnięcia szerokich rzesz zwiedzających Salon. Ale rozstrzygającym kryterium dla wyboru zwycięzcy jest zawsze oryginalność ekspozycji.Nagradzając stoisko Fiata jury podało w swoim werdykcie takie uzasadnienie: “Fiat organizując swoje stoisko wyszedł poza klasyczne i konwencjonalne schematy w tym zakresie, aby przyciągnąć uwagę zwiedzających Salon niezwykle barwnym wystrojem, z wyraźnymi odniesieniami do dziecięcego świata. Mieniącymi się barwami tęczy przyozdobiono nie tylko ściany, ale i podłogę, mosty i dywaniki, tworząc całość niezwykle przyciągającą i znakomicie widoczną już z daleka. Oryginalny i innowacyjny w swym zamyśle był “konfigurator kolorów” i to na niego jury zwróciło szczególną uwagę. Dwa mosty umożliwiały zwiedzającym podziwianie wszystkich wystawionych modeli samochodów. Rozwiązane technologicznie proste, ale bardzo dobrze pomyślane. Jury podkreśla, że Fiat, co roku wyróżnia się na tle innych producentów poszukiwaniem coraz to nowych pomysłów”.