Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Shell

Cezary Ładak nowym dyrektorem rozwoju sieci serwisowej MAN Truck & Bus Polska

Do zespołu MAN Truck & Bus Polska dołączył Cezary Ładak, który objął stanowisko dyrektora rozwoju sieci serwisowej. Ładak będzie odpowiedzialny za planowanie strategii, rozwój oraz modernizację sieci punktów serwisowych również w kierunku elektromobilności.

Cezary Ładak ukończył studia wyższe na Politechnice Radomskiej na kierunku organizacji i techniki transportu, a następnie studia podyplomowe na kierunku logistyki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Od ponad 25 lat jest związany z branżą motoryzacyjną, transportową i agro. Swoją karierę rozpoczął w firmie General Motors Poland, a następnie pracował na różnych stanowiskach dla największych firm motoryzacyjnych w Polsce takich jak: BMW Poland, Hyundai Motor Poland, Nissan Europe, Wielton Group oraz CNH Industrial.

Od BMW przez New Holland

Swoje doświadczenie zdobywał zaczynając od stanowiska specjalisty ds. posprzedaży, poprzez regionalnego kierownika sprzedaży do menedżera zarządzającego działami sprzedaży i posprzedaży. Był też odpowiedzialny za opracowanie i wprowadzenie na polskim rynku kilku projektów strategicznych (start-up), takich jak: Klub Handlowy Opla, marki Chevrolet i SAAB z zakresu części zamiennych i logistyki, programu samochodów używanych Nissan Collection oraz marki ABERG z zakresu posprzedaży dla polskiego producenta naczep – Wielton Group.

Przez ostatnie dwa i pół roku był odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej dla trzech marek (New Holland, CASE IH, STYER) wchodzących w skład firmy CNH Industrial Polska. W tym czasie był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej umowy dealerskiej, nowych standardów dealerskich, programu Bussines Management i DMS.

W MAN Truck & Bus Polska Cezary Ładak będzie odpowiedzialny, we współpracy z centralą firmy, za planowanie strategii, rozwój oraz modernizację sieci punktów serwisowych, również w kierunku elektromobilności, nadzór nad utrzymaniem wysokiego poziomu jakości usług serwisowych, prowadzenie audytów jakościowych oraz za wdrożenie systemu DMS (Dealer Management System).

Przeczytaj również
Popularne