Wprowadzając w życie hasło korporacyjne "Your journey, our passion", Bridgestone zaprasza wszystkich gości do odwiedzenia naszego stoiska podczas Tagów Motoryzacyjnych w Genewie, International Motor Show, odbywających się już po raz osiemdziesiąty trzeci w dniach 7 do 17 marca. Centralny obszar stoiska nazwany przez Bridgestone "Salonem pasji" oferuje odwiedzającym możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami Bridgestone, a także zapoznanie się z produktami naszej firmy za pośrednictwem interaktywnych i dostarczających rozrywki modułów komunikacyjnych. "W tym roku naszym celem jest zaproszenie gości do odwiedzenia naszego stoiska, dzielenia naszej pasji i odbycia wspaniałej podróży wśród naszych produktów i technologii" - powiedział Jake Rønsholt, Główny Manager ds. Komunikacji Marki i Korporacyjnej w Bridgestone Europe. Stanowisko Bridgestone o powierzchni 230 m² (Hala 6, nr 6253) składa się z trzech obszarów, wśród których każdy z gości odbywa indywidualną podróż: "Strefa Teraźniejszości" prezentuje aktualne produkty; "Strefa Centralna" to miejsce, gdzie można spotkać ekspertów Bridgestone, zadawać pytania i zdobyć dodatkowe informacje o produktach; z kolei "Strefa Przyszłości" to miejsce prezentacji pomysłów, technologii i produktów, które Bridgestone opracowuje z myślą o przyszłości. Twarzą w twarz z gośćmi "Strefa Centralna" zachęca gości do zajęcia wygodnych miejsc i rozmowy z ekspertami Bridgestone, zadawania pytań oraz chwili relaksu. Goście, którzy szukają zabawy i ekscytującego sposobu spędzenia czasu z chęcią odwiedzą "Salon Pasji" oraz interaktywne kino 3D, które łączy rozrywkę z prezentacją strategicznych linii produktów Bridgestone (opony Ecopia, Turanza, RFT i Blizzak). Prezentacja produktów strategicznych Po prawej stronie stoiska, "Strefę Teraźniejszości" uświetnia Aston Martin V8 Vantage z założonymi oponami zimowymi Bridgestone Blizzak. W tej części stoiska zaprezentowane zostaną strategiczne produkty Bridgestone:• Opony Ecopia o niskich oporach toczenia, w tym nowy model EP001S, jedna z pierwszych opon na świecie z najwyższym oznaczeniem UE A/A, oznaczającym produkt o najwyższym wskaźniku oszczędności paliwa oraz najlepszej przyczepności na mokrej nawierzchni;• Opony turystyczne klasy premium Turanza T001, wyposażone w nowe technologie zwiększające bezpieczeństwo, komfort, a także parametry ekologiczne;• Flagowy model sportowych opon Bridgestone, wyposażony w technologię Run-Flat - Potenza S001 RFT;• Kącik zimowy prezentuje szeroką gamę opon zimowych Bridgestone Blizzak, przystosowaną do europejskich warunków zimowych, a także daje możliwość spróbowania sił w grze Wii - wyścigu narciarskim, przypominając o zaangażowaniu Bridgestone w zawody Pucharu Świata Audi FIS w Narciarstwie Alpejskim (Audi FIS Alpine Ski World Cup);• Opony klasy premium dla rynku wymiany: Potenza S001, Adrenalin RE002 i Dueler H/P Sport;• Najnowsze serie opon motocyklowych Bridgestone, w tym nowe opony Battlax Sport Touring T30, Battlax Sport S20 oraz opony wyścigowe Bridgestone MotoGP. Opony jutra W "Strefie Przyszłości" przedstawiono ostatnie innowacje Bridgestone oraz wizje przyszłości:• LNC (Large and Narrow Concept Tyre Technology) - koncepcja dużych i wąskich opon w rozmiarach optymalnych dla kolejnej generacji przyjaznych dla środowiska pojazdów;• Opony wykonane zgodnie z koncepcją "100% zrównoważonego wykorzystania materiałów" oraz "połowy wagi ";• Opona koncepcyjna AirFree, która podtrzymuje pojazd przy zastosowaniu systemu szprych wykonanych z surowców możliwych do recyklingu. Źródło : Bridgestone