Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Bridgestone dzieli się swoją pasją podczas Salonu Motoryzacyjnego Genewa 2013

Stoisko BridgestoneWprowadzając w życie hasło korporacyjne "Your journey, our passion", Bridgestone zaprasza wszystkich gości do odwiedzenia naszego stoiska podczas Tagów Motoryzacyjnych w Genewie, International Motor Show, odbywających się już po raz osiemdziesiąty trzeci w dniach 7 do 17 marca. Centralny obszar stoiska nazwany przez Bridgestone "Salonem pasji" oferuje odwiedzającym możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami Bridgestone, a także zapoznanie się z produktami naszej firmy za pośrednictwem interaktywnych i dostarczających rozrywki modułów komunikacyjnych. "W tym roku naszym celem jest zaproszenie gości do odwiedzenia naszego stoiska, dzielenia naszej pasji i odbycia wspaniałej podróży wśród naszych produktów i technologii" - powiedział Jake Rønsholt, Główny Manager ds. Komunikacji Marki i Korporacyjnej w Bridgestone Europe. Stanowisko Bridgestone o powierzchni 230 m² (Hala 6, nr 6253) składa się z trzech obszarów, wśród których każdy z gości odbywa indywidualną podróż: "Strefa Teraźniejszości" prezentuje aktualne produkty; "Strefa Centralna" to miejsce, gdzie można spotkać ekspertów Bridgestone, zadawać pytania i zdobyć dodatkowe informacje o produktach; z kolei "Strefa Przyszłości" to miejsce prezentacji pomysłów, technologii i produktów, które Bridgestone opracowuje z myślą o przyszłości. Twarzą w twarz z gośćmi "Strefa Centralna" zachęca gości do zajęcia wygodnych miejsc i rozmowy z ekspertami Bridgestone, zadawania pytań oraz chwili relaksu. Goście, którzy szukają zabawy i ekscytującego sposobu spędzenia czasu z chęcią odwiedzą "Salon Pasji" oraz interaktywne kino 3D, które łączy rozrywkę z prezentacją strategicznych linii produktów Bridgestone (opony Ecopia, Turanza, RFT i Blizzak). Prezentacja produktów strategicznych Po prawej stronie stoiska, "Strefę Teraźniejszości" uświetnia Aston Martin V8 Vantage z założonymi oponami zimowymi Bridgestone Blizzak. W tej części stoiska zaprezentowane zostaną strategiczne produkty Bridgestone:• Opony Ecopia o niskich oporach toczenia, w tym nowy model EP001S, jedna z pierwszych opon na świecie z najwyższym oznaczeniem UE A/A, oznaczającym produkt o najwyższym wskaźniku oszczędności paliwa oraz najlepszej przyczepności na mokrej nawierzchni;• Opony turystyczne klasy premium Turanza T001, wyposażone w nowe technologie zwiększające bezpieczeństwo, komfort, a także parametry ekologiczne;• Flagowy model sportowych opon Bridgestone, wyposażony w technologię Run-Flat - Potenza S001 RFT;• Kącik zimowy prezentuje szeroką gamę opon zimowych Bridgestone Blizzak, przystosowaną do europejskich warunków zimowych, a także daje możliwość spróbowania sił w grze Wii - wyścigu narciarskim, przypominając o zaangażowaniu Bridgestone w zawody Pucharu Świata Audi FIS w Narciarstwie Alpejskim (Audi FIS Alpine Ski World Cup);• Opony klasy premium dla rynku wymiany: Potenza S001, Adrenalin RE002 i Dueler H/P Sport;• Najnowsze serie opon motocyklowych Bridgestone, w tym nowe opony Battlax Sport Touring T30, Battlax Sport S20 oraz opony wyścigowe Bridgestone MotoGP. Opony jutra W "Strefie Przyszłości" przedstawiono ostatnie innowacje Bridgestone oraz wizje przyszłości:• LNC (Large and Narrow Concept Tyre Technology) - koncepcja dużych i wąskich opon w rozmiarach optymalnych dla kolejnej generacji przyjaznych dla środowiska pojazdów;• Opony wykonane zgodnie z koncepcją "100% zrównoważonego wykorzystania materiałów" oraz "połowy wagi ";• Opona koncepcyjna AirFree, która podtrzymuje pojazd przy zastosowaniu systemu szprych wykonanych z surowców możliwych do recyklingu. Źródło : Bridgestone 

Przeczytaj również
Popularne