Audi e-tron Spyder to studyjny model otwartego samochodu sportowego z napędem hybrydowym plug-in. To dwuosobowe auto wyposażono w silnik V6 TDI biturbo o mocy 221 kW (300 KM) umieszczony na tylnej osi i dwa silniki elektryczne na przedniej osi, o łącznej mocy 64 kW. W połączeniu z niewielką masą całkowitą, wynoszącą zaledwie 1.450 kilogramów, mocny silnik TDI i oba silniki elektryczne gwarantują osiągi odpowiednie dla samochodu sportowego. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje zaledwie 4,4 sekundy a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h.Przy przyspieszaniu e-tron Spyder może wykorzystywać jednocześnie 650 Nm momentu obrotowego swojego TDI oraz 352 Nm generowane łącznie przez oba silniki elektryczne.Inteligentny rozdział siły pozwala na uzyskanie dynamicznego optimum w każdej sytuacji: odpowiednie przesłanie momentu obrotowego na przednie koła pozwoliło na podwyższenie dynamiki wzdłużnej; jednocześnie poprawia się dynamika poprzeczna podczas pokonywania zakrętów, ponieważ tak zwany torque vectoring – zależny od zapotrzebowania rozdział momentu obrotowego między prawymi a lewymi kołami obu osi – gwarantuje wyjątkowo wysoki poziom aktywnej precyzji jazdy i doskonałą zwrotność. Dzięki niewielkiej masie, krótkiemu rozstawowi osi oraz rozkładowi masy 50 : 50, idealnemu dla dynamiki, Audi e-tron Spyder zachowuje się podczas jazdy jak gokart: ochoczo wchodzi w zakręty i zachowuje neutralność aż do leżącego wysoko zakresu granicznego. Połączenie wysokoefektywnego TDI i napędu elektrycznego zapewnia również doskonałe wartości zużycia paliwa i zadziwiająco niską emisję. Średnio Audi e-tron Spyder spala tylko 2,2 litra oleju napędowego na 100 kilometrów (emisja CO2 59 g/km); na 50-litrowym zbiorniku można pokonać dystans ponad 1.000 kilometrów.