IVECO uruchamia serwisy Truck Stations przy najważniejszych europejskich trasach przewozowych, aby utrzymać biznes przewoźników w ruchu.
IVECO rozpoczęło program akredytacyjny dla swojej sieci, który umożliwia punktom dysponującym specjalistycznym i wydajnym serwisem zaspokajającym specyficzne potrzeby flot pojazdów ciężarowych, uzyskanie statusu IVECO Truck Station. Lokalizacje te spełniły szereg wymogów dotyczących wszystkich obszarów działalności, w tym szkolenia personelu, wydłużonych godzin pracy i zwiększonej dostępności części.
IVECO zakłada sieć 250 punktów serwisowych Truck Stations w całej Europie, aby zapewnić kierowcom pojazdów ciężarowych stałą bliskość stacji obsługi i szybki dostęp do wszystkich usług oferowanych w najbliższej stacji IVECO Truck Station. Dzięki stacjom IVECO Truck Station klient skorzysta z gwarancji mobilności Up-Time, obietnicy marki dla wszystkich klientów, którzy wybrali Stralisa XP lub NP - mistrzów TCO2.
W serwisach IVECO Truck Stations naprawy wykonywane są przez wykwalifikowanych mechaników IVECO, przy użyciu zaawansowanych narzędzi diagnostycznych. Serwisy Truck Stations gwarantują dostępność części zamiennych dzięki zarządzaniu magazynami i logistyce firmy IVECO, które wykorzystują narzędzia, takie jak Parts Retail Inventory Management i nowy system zamawiania Dealer-to-Dealer. Dzięki temu właściwe części są dostarczane klientom we właściwe miejsce i na czas.
Pojazdy IVECO Stralis XP i NP mogą skorzystać z pasa szybszej obsługi, dającego im pierwszeństwo w otrzymaniu wsparcia technicznego. Ponadto serwisy Truck Stations wykraczają poza typowe wsparcie oferowane w warsztatach, proponując także serwis oponiarski i mycie ciężarówek. Serwisy posiadają także umowy z miejscowymi hotelami, dzięki czemu mogą zapewnić kierowcom zakwaterowanie, w tym transport z warsztatu do hotelu i z powrotem. W celu podtrzymania wysokiego poziomu obsługi, każdy serwis IVECO Truck Station będzie przechodzić coroczny audyt, aby móc zachować swój status.
Serwisy Truck Stations w całej Europie oferują przedłużone godziny pracy, w trakcie których kierowcy mogą nawiązać z nimi kontakt korzystając z darmowego numeru telefonu Assistance Non-Stop, aplikacji mobilnej IVECO Non Stop lub pokładowej telematyki pojazdu. Wskazówki dojazdu do najbliższej stacji Truck Station mogą zostać przesłane na smartfon lub tablet w przypadku skorzystania z Dealer Locatora na stronie www.iveco.pl, i określenia aktualnego położenia kierowcy przez urządzenie mobilne.
Serwisy IVECO Truck Stations można łatwo znaleźć, korzystając z Dealer Locatora na stronie www.iveco.pl, na której kierowcy znajdą również kontakt do programu pomocy drogowej Assistance Non-Stop dostępnego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z assistance można się również skontaktować za pomocą aplikacji mobilnej IVECO Non Stop lub z pokładowego układu telematycznego pojazdu.
IVECO