Hyundai Motor Company - najszybciej rozwijająca się firma motoryzacyjna, odnotowała wzrost wartości marki o 9,3 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym w zestawieniu Best Global Brands 2010, opracowanym przez Interbrand. Hyundai, notowany jest na liście Best Global Brands (Najlepsze Globalne Marki) nieprzerwanie od sześciu lat, zajął w tegorocznym rankingu 65 pozycję (na 100 marek). Marka Hyundai utrzymuje stały wzrost od 2005 roku, kiedy to zadebiutowała na 84 miejscu. Wzrost na poziomie 9,3 procent w tym roku znacznie przekracza średnią w branży wynoszącą 2,8 procent. "Przyglądając się bliżej temu wynikowi należy stwierdzić, że marce Hyundai udało się odnieść sukces w oparciu o takie atrybuty, jak: jakość i design. Firma ma aktualnie mocną ofertę produktową i była widoczna podczas Mistrzostw Świata. Przyjęte przez markę strategie, zdecydowanie opłaciły się" – skomentował przedstawiciel Interbrand.