Volvo Car Poland po raz siódmy a trzeci z rzędu, zwyciężyło w prestiżowym Badaniu Satysfakcji Dealerów. Volvo z wynikiem 4,62 ustanowiło jednocześnie nowy rekord w 17-letniej historii rankingu.
Volvo utrzymuje dobrą passę i po raz trzeci z rzędu zwyciężyło w Badaniu Satysfakcji Dealerów. Oprócz pierwszego miejsca Volvo poprawiło także swój ubiegłoroczny wynik, osiągając rekordową ocenę 4,62 w pięciostopniowej skali klasyfikacji generalnej Top 15, co jest najwyższym wynikiem w historii badania.
Dealerzy Volvo szczególnie wysoko ocenili markę w kluczowych kategoriach. Volvo zajęło pierwsze miejsce w ocenie standardów importerskich w zakresie sprzedaży oraz serwisu, uzyskując ocenę 4,71. Marka znalazła się również na szczycie rankingu w kategoriach takich jak: managerowie odpowiadający za sprzedaż pracujący u importera (4,66) oraz produkty finansujące zakup samochodu (4,57). Wysokie noty Volvo otrzymało też w kategorii „zadowolenia z wyników finansowych, jakie przynosi firmie autoryzacja marki” (4,56).
Bardzo dziękuję naszym dealerom za współpracę i partnerstwo. To dzięki ich zaangażowaniu, pracy i dbałości o jak najwyższy poziom obsługi klienta Volvo od lat utrzymuje się w czołówce najlepiej sprzedających się aut wśród Polaków – mówi Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland.
Tym bardziej cieszymy się, że tak wysoko oceniają współpracę z nami. To pokazuje, że nasz model biznesowy i nasza kultura pracy pozwala dealerom Volvo się rozwijać i osiągać tak wspaniałe wyniki – dodaje.
Warto podkreślić, że wszyscy dealerzy Volvo zadeklarowali, że ponownie podpisaliby umowę autoryzacyjną z marką, co świadczy o wyjątkowym poziomie satysfakcji i zaufania.
W 2024 roku Volvo Car Poland wprowadziło na rynek kilka nowości, które przyczyniły się do wzrostu satysfakcji dealerów. Wśród nich znalazły się: Volvo EX30 – kompaktowy, w pełni elektryczny SUV, Volvo EX90 – flagowy, elektryczny SUV, oraz odświeżona wersja popularnego modelu Volvo XC90.
Badaniu Satysfakcji Dealerów to niezależne badanie, w którym dealerzy samochodów oceniają satysfakcję współpracy z importerami. Badanie, którego partnerem merytorycznym od samego początku jest firma EY, zrealizowane jest przez DCG Dealer Consulting.