Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Citroën i Poczta Polska

citroenW listopadzie 2010 r. Poczta Polska S.A. ogłosiła przetarg nieograniczony na dostarczenie samochodów na potrzeby floty pocztowej w formie leasingu. Przetarg zakończył się w dwóch pierwszych częściach zwycięstwem firmy Post-Tel Sp. z o.o. W ramach tego kontraktu Post-Tel zakupi 1360 samochodów marki Citroën. Zakup 549 Citroënów Berlingo VAN i 811 Citroënów Jumper jest realizowany - pierwsze samochody już pracują dla Poczty Polskiej. W ramach realizacji zamówienia Citroën musi spełnić rygorystyczne wymagania dotyczące dostawy samochodów (do 11 centrów Poczty Polskiej w całej Polsce); produkty są dopasowane do oczekiwań (funkcjonalność obu modeli Citroëna), i wyróżniają się korzystnymi warunkami zakupu. Dostawa samochodów jest rozłożona na dwa lata. W pierwszym półroczu 2011 Citroën Polska dostarczy do Poczty Polskiej 1066 samochodów, w 2012 roku - zgodnie z wymogami przetargowymi - 294 auta. Citroëny Berlingo VAN wyposażone są w wysokoprężne silniki 1.6 HDi o mocy 75 KM, a Citroëny Jumper w wersji furgon L2H2 i L3H2 posiadają100-konne jednostki 2.2 HDi. Część z zakupionych samochodów zostanie zaadaptowana na pojazdy przeznaczone do przewozu wartości pieniężnych.

Przeczytaj również
Popularne