Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Umówmy się na serwis

Wybierając nowe samochody do firmy konfigurujemy, definiujemy, wybieramy, aby samochody idealnie pasowały do naszych potrzeb i do zadań, jakie będą wykonywać. Integralną częścią eksploatacji jest serwis. Okazuje się, że umowy serwisowe także można negocjować, aby wybrać optymalną opcję. Analizujemy ofertę marek Renault i Dacia.

Obecnie na nowe samochody czeka się długo, a nawet bardzo długo. Firmy bardzo często decydują się zatem na wydłużoną eksploatację już użytkowanych przez siebie samochodów. Taki zabieg sprawia, że jeszcze większego znaczenia nabiera sprawdzony i godny zaufania serwis.

„W naszym portfolio znajduje się oferta przedłużonej gwarancji (Formuła Non Stop), jak i umowa serwisowa (Easy Service), w skład której wchodzi pakiet serwisowy, plus przedłużona gwarancja. Nasza oferta dotyczy zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych – mówi Robert Sarnowicz, Program Manager Accessories & Service Contracts EAST. – Umowy serwisowe oferujemy w różnych konfiguracjach w zależności od potrzeb klienta. Możemy definiować zarówno okres trwania umowy, jak i określony przebieg. W przypadku Easy Service również sam zakres operacji, jaki jest w niej uwzględniony. Umowa serwisowa może obejmować pakiet przeglądów, ale również można dla klientów profesjonalnych ją rozszerzyć i uwzględnić części eksploatacyjne. Formuła Non Stop w sytuacji wydłużonego okresu eksploatacji posiadanych samochodów jest bardzo atrakcyjną propozycją dla naszych klientów, gdyż zapewnia bezpieczeństwo po upływie gwarancji auta – dodaje Robert Sarnowicz.

Nie tylko floty

Doskonałym rozwiązaniem jest opcja umowy serwisowej dla klientów indywidualnych. Mogą oni zdecydować się na pakiet cztero- lub pięcioletni. W przypadku drugiej opcji występują limity kilometrów wynoszące odpowiednio 80, 100, 120 i 150 tysięcy kilometrów. W przypadku klientów instytucjonalnych można zdecydować się na pakiet trzyletni (90 lub 120 tysięcy), czteroletni (120 lub 150 tysięcy) bądź pięcioletni (150 do 200 tysięcy kilometrów przebiegu). „Programy dedykowane są wszystkim tym, którzy cenią sobie komfort, bezpieczeństwo oraz oszczędności, oferta skierowana jest dla klientów indywidualnych oraz firmowych – mówi Robert Sarnowicz. – Formuła Non Stop obejmuje przedłużoną gwarancję oraz usługi assistance. Zapewnia ona bezpłatną wymianę wadliwych części elektrycznych czy mechanicznych. Przedłużoną gwarancję dla samochodów Renault i Dacia zapewnia i gwarantuje ich producent. To przede wszystkim ochrona przed kosztami nieprzewidzianych napraw oraz kompleksowa pomoc w przypadku awarii. Czas, na jaki zostanie przedłużona gwarancja, jest dobierany z klientem indywidualnie”.

Robert Sarnowicz,
Program Manager Accessories & Service Contracts EAST Group Renault


Tomasz Siwiński: Kiedy klient kupuje samochód, wiele rzeczy wybiera, negocjuje, doposaża. Jak to wygląda w przypadku wyboru usług serwisowych? Co można negocjować?

Robert Sarnowicz: Staramy się, aby nasza oferta była jak najbardziej elastyczna. Przede wszystkim klient może dopasować do swoich potrzeb czas trwania umowy oraz przebieg. Umowa serwisowa kończy się po upływie jednego z warunków, a maksymalny przebieg to nawet 200 tys. km.
W kwestii ceny zawsze warto zapytać o stawki promocyjne, jako że w naszej ofercie bardzo często znajdują się wyjątkowe okazje.

Serwis na raty? Wiem, że to możliwe, ponieważ produkt Wygodne Raty wygrał w naszym Plebiscycie, ale skąd taki pomysł?
Źródłem tego pomysłu była analiza potrzeb klienta. Nie zawsze mamy na koncie wolne środki na zakup umowy serwisowej, akcesoriów czy na sfinansowanie niespodziewanej naprawy samochodu. Dzięki programowi „Wygodne Raty” możemy w łatwy sposób i bez zbędnych formalności rozłożyć koszt takich operacji nawet na 36 rat – Wygodne Raty pomogą pokryć koszt usług i akcesoriów, których cena przewyższa 500 zł. Dla wybranych produktów w ramach akcji promocyjnych oferujemy dodatkowe korzyści finansowania, np. oprocentowanie 0%. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze rozwiązanie zostało docenione nie tylko przez klientów, ale również przez branżę i otrzymaliśmy statuetkę Fleet Derby.

 

Niejako rozszerzeniem programu Formuła Non Stop jest usługa Easy Service. W jej skład wchodzi przedłużona gwarancja, usługi assistance, a także pakiet przeglądów. Co ważne, umowa zapewnia stałe i niezmienne koszty przeglądów podczas całego okresu, na jaki została podpisana. Dodatkowo klienci, zarówno indywidualni, jak i firmowi, marek Renault i Dacia mają pewność, że podczas serwisu wykorzystywane będą jedynie oryginalne części zamienne. To przede wszystkim oszczędność, ale także i komfort dla użytkownika przez cały okres trwania umowy. Jednak równie ważnym aspektem, o jakim trzeba pamiętać, jest wyższa wartość rezydualna samochodu podczas jego odsprzedaży, ponieważ auto ma pełną historię serwisową z ASO.

Umiesz liczyć, licz… z kalkulatorem Renault

Klienci instytucjonalni, ale także coraz częściej indywidualni, to osoby doskonale posługujące się matematyką. Tutaj emocje schodzą na dalszy plan, a często o wyborze danej marki i modelu decydują pliki Excel. Myliłby się jednak ten, kto sądzi, że wygrywa popularna opcja w sprzedażowych serwisach internetowych – sortuj od najniższej. Nie. Świadomy fleet manager, po pierwsze, szuka rozwiązań optymalnych pod względem ceny, ale, co ważniejsze, przejrzystych, które pozwalają oszacować przyszłe koszty i dają gwarancję, że te koszty pozostaną niezmienne. Tak właśnie jest w przypadku rozwiązań Renault i Dacia.

Na stronie: umowyserwisowe.renault.pl/profesjonalni wybieramy, czy chcemy mieć kalkulację dla usługi Easy Service czy dla Formuła Non Stop. Następnie definiujemy samochód, dla którego chcemy poznać koszty, czas trwania umowy oraz deklarowany przebieg. Na końcu musimy tylko określić, czy interesuje nas kwota netto, czy brutto i w kilkanaście sekund mamy już gotową kalkulację. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest jego przejrzystość oraz maksymalnie krótki czas, w jakim możemy poznać koszty. Należy tylko pamiętać, że podpisanie umowy możliwe jest w terminie do 12 miesięcy od daty obowiązywania gwarancji fabrycznej.

Oba warianty dostępne są dla wszystkich modeli oferowanych w sieci, zarówno spalinowych, jak i elektrycznych, osobowych, ale również użytkowych. Bez względu więc, jakimi samochodami marek Renault lub Dacia będą jeździć klienci, dla każdego z nich można przeprowadzić błyskawiczną symulację i zaplanować koszty.

Tomasz Siwiński

Przeczytaj również
Popularne