Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Goodyear, Dunlop i Dębica wśród najsilniejszych marek

Goodyear, Dunlop oraz Dębica dołączyły do grona najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich. Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD, która od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy, przyznała ww. markom tytuł Superbrands 2014/2015.

Wyróżnienie dla trzech marek Grupy Goodyear zostało przyznane w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe". Oprócz tytułu Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy, sama Dębica otrzymała również wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/2015, czyli specjalną nagrodę przyznawaną wyłącznie rodzimym markom. Tytuł ten otrzymuje nie więcej niż 10 firm w każdej kategorii.
„Od lat marki Grupy Goodyear Polska znajdują się w gronie tych najbardziej cenionych i najlepiej rozpoznawalnych wśród konsumentów. Bardzo nas to cieszy, tym bardziej, że – jak pokazują badania Superbrands – klienci chętnie polecają nasze produkty, czyli darzą je dużym zaufaniem" – powiedział Łukasz Tłuchowski, Dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.
Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy został przyznany w wyniku restrykcyjnego procesu certyfikacji. Składał się on z dwóch etapów – badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia (metodą CAWI) na próbie ponad 15 tys. polskich respondentów, oraz głosowania ekspertów Rady Marek. Zrealizowane badania pozwoliły ocenić m.in. znajomość marki w danej kategorii, a także skłonność do jej polecenia.

Tegoroczne zestawienie było już dziewiątym w historii Superbrands. Na jego czele stanęły takie firmy, jak Google, Lego i Youtube. Na liście TOP20 znalazły się także polskie marki – Allegro, Tymbark oraz E.Wedel.
Organizacja Superbrands od 20 lat na całym świecie, a od 10 w Polsce, wyłania ścisłą elitę marek funkcjonujących na rynku. W najnowszej edycji projektu ponownie przyznano trzy rodzaje wyróżnień:
Superbrands – dla najsilniejszych marek w Polsce (oceny konsumentów oraz Rady Marek),
Created in Poland Superbrands – dla najsilniejszych polskich marek (oceny konsumentów),
Business Superbrands – dla najsilniejszych marek biznesowych w Polsce (oceny dedykowanej Rady Marek Business Superbrands).

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o.

Przeczytaj również
Popularne