Nowe Doblò Work-Up i pełna gama Scudo otrzymały silniki spełniające normę Euro 5. Fiat Professional przedstawił całkowicie nową wersję Międzynarodowego Samochodu Dostawczego roku 2011 (International Van of the Year 2011) – Fiat Doblò Work-Up otrzymał fabryczną skrzynię ładunkową i jest jedynym autem w segmencie oferującym takie rozwiązanie. Do Scudo trafiły nowe, bardziej elastyczne, ekonomiczniejsze i emitujące mniej CO2 silniki. Nowy Fiat Doblò to samochód z dwudrzwiową kabiną, za którą umieszczona została fabryczna skrzynia ładunkowa. Skrzynia ładunkowa mierzy 2,30 m długości i 1,82 m szerokości (powierzchnia ładunkowa - 4 m2). Nowe Doblò Work-Up mieści 3 europalety, z dostępnością wózka widłowego z trzech stron (wystarczy opuścić burty). Dwuosobowa kabina jest chroniona przed przewożonym towarem specjalną ramą z kratownicą. Auto potrafi przewieźć nawet tonę ładunku za jednym razem (maks. naciski na osie: przód: 1120 kg; tył: 1450 kg). W tylnej części, pod skrzynią wygospodarowany został praktyczny schowek na długie narzędzia. W nowym Doblò Work-up dostępne są do wyboru trzy turbodiesle (1.3 Multijet o mocy 90 KM drugiej generacji, 1.6 Multijet o mocy 105 KM i 2.0 Multijet o mocy 135 KM) - wszystkie silniki dostępne są z wersji spełniającej normę emisji spalin Euro5. Auto z podstawową jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet/90 KM kosztuje 62 300 zł netto. Mocniejszy wariant 1.6 MultiJet/105 KM został wyceniony na 66 350 zł netto. Najsilniejszy Doblò Work-up napędzany silnikiem 2.0/135 KM jest dostępny od 73 300 zł netto. Kolejną nowością w gamie Fiat Professional na polskim rynku jest Scudo z nową gamą silników spełniających normę Euro5. Do wyboru jest silnik 1.6 Multijet/90 KM oraz dwulitrowy Multijet oferowana w dwóch poziomach mocy - 130 KM lub 165 KM.