Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Renault Koleos – czas na lifting

Renault_KoleosRenault Koleosa czekają zmiany. Odnowiony zostanie design zewnętrzny, elementy wystroju wnętrza, a także gama silników wysokoprężnych. Modyfikacje mają wyeksponować przynależność modelu do klasy wyższej oraz podkreślić jego mocne strony: komfort, wszechstronność i przyjemność prowadzenia. Przód Koleosa został zmodyfikowany, aby nadać nadwoziu bardziej zdecydowany i wyrazisty charakter. Dwie części wlotu powietrza rozmieszczone w poprzedniej wersji po obu stronach logo Renault zostały zastąpione eleganckim, chromowanym grillem. Nowy, bardziej smukły kształt reflektorów podkreśla dynamiczny styl samochodu. Nowocześniejsze zewnętrzne lusterka wsteczne mają teraz wbudowane diodowe kierunkowskazy. W kabinie zwrócono szczególną uwagę na wysoką jakość materiałów i staranne wykończenie. Pojawią się nowe rodzaje tapicerki i elementów wystroju wnętrza. Zmianie uległa też tablica rozdzielcza i jej podświetlenie, a zespół zegarów i wskaźników ma nową, bardziej nowoczesną formę. Na polskim rynku nowy Koleos będzie oferowany z silnikami wysokoprężnymi o mocy 150 KM (również z automatyczną skrzynią biegów) i 175 KM. Dzięki modyfikacjom dokonanym w samochodzie, silniku i skrzyni biegów obniżono emisję CO2 silników wysokoprężnych. W najmocniejszym silniku wysokoprężnym dCi 175 KM z napędem 4x4 emisję CO2 zmniejszono do 166 g. Nowe Renault Koleos jest przestronny i bardzo komfortowy jak na segment crossover'ów. Zaprojektowano go tak, by pięciu użytkowników samochodu czuło się wygodnie: wysokość kabiny z przodu oraz ilość miejsca na wysokości kolan sięgają wartości rekordowych w tym segmencie, zaś wysokość i szerokość tylnej części kabiny zapewniają pasażerom optymalny komfort. Renault Koleos jest samochodem sprzedawanym w blisko 40 krajach na 5 kontynentach. To pierwszy samochód Aliansu Renault-Nissan, którego projekt i konstrukcję opracowało Renault, zastosowano w nim technologie Nissana, a produkowany jest w fabryce Renault Samsung Motors w Busan w Korei Południowej. W wyniku tej owocnej współpracy pojazd znalazł uznanie na rynkach wielu krajów, takich jak Chiny, Meksyk czy Kolumbia. W 2010 r. ponad 70% samochodów Koleos sprzedano poza Europą. W Europie Koleos utrzymuje swą pozycję na rynku, a jego zalety zdobyły uznanie licznych nabywców. W pierwszym kwartale 2011 r. sprzedaż tego modelu znacząco wzrosła w porównaniu do 2010 r. – wzrost liczby sprzedanych Koleosów w Europie sięgnął 65%.

Przeczytaj również
Popularne