Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Premiera Fiata Doblo

DSC 1892Światowa premiera zmodernizowanego Fiata Doblo miała miejsce podczas Targów Samochodów Uzytkowych w Hanowerze.               Nowy Doblo w zakresie wizualnym różni się przede wszystkim przodem pojazdu, gdzie pojawiły się reflektory, grill, zderzak oraz maska w nowych kształtach - znanych już z modelu Dodge Ram Promaster City, pod jaką to marką Fiat sprzedaje Doblo w Stanach Zjednoczonych.                                                  DSC 1868Samochód charakteryzuje się dużą ładownością i pojemnością, jednocześnie właściwości jezdne i komfort jazdy są najlepsze w tej kategorii, dzięki niespotykanemu w segmencie dwuwahaczowemu zawieszeniu typu bi-link.Poza tym, gama poszerza się o nową wersję „EcoJet", która łączy małe zużycie paliwa z niskimi kosztami obsługi. Wszystko to, aby przekazać swoim Klientom jeszcze bardziej wartościowy produkt.Wprowadzana do sprzedaży na początku 2015 roku gama Nowego Doblò składa się z czterech wersji nadwozia (Cargo, Kombi, Kabina ze skrzynią i Platforma do zabudowy), dwóch wariantów wysokości i dwóch długości rozstawu osi. W sumie jest około 200 różnych typów nadwozia i ponad 1000 możliwych wersji i rozwiązań, od furgonów po szybkie środki transportu, od wersji zabudowanych przeznaczonych do konkretnych celów po pojazdy specjalistyczne.DSC 1876Podczas Targów w Hanowerze wystawianych było sześć egzemplarzy Nowego Doblò. Dwie wersje Cargo (L1H1) wyposażone są w silniki 1.3 MultijetII (o mocy 75 KM i 90 KM, ten ostatni w wersji EcoJet): pierwszy posiada składaną przegrodę, fotel pasażera ze składanym oparciem, wpuszczany w podłogę oraz uchylny dach nad przestrzenią ładunkową; drugi - wielofunkcyjne podwójne siedzenie pasażerów z przodu, radio z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect NAV, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. Na stoisku pojawi się również Nowy Doblò Cargo Maxi (L2H1) z silnikiem 1.6 Multijet II o mocy 100 KM posiadające 3 miejsca z przodu, radio z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect oraz drążki do mocowaniu ładunku na zewnątrz i wewnątrz; samochód w wersji Work Up 2.0 Multijet II o mocy 135 KM z 3 miejscami z przodu i o powierzchni ładunkowej 4,2 m², posiada podłogę wyłożoną wodoodporną sklejką oraz otwierane burty (wersja ze skrzynią fabryczną została w pełni zaprojektowana, skonstruowana i opatrzona gwarancją Fiat Professional); Cargo XL (L2H2) wyposażone w silnik 1.6 Multijet II o mocy 90 KM, ze zrobotyzowaną skrzynią biegów oraz specjalnym wyposażeniem „mobilnego warsztatu" z modułowym systemem półek; i wreszcie, Kombi (L1H1) 1.4 Natural Power o mocy 120 KM (z podwójnym systemem zasilania benzyna/CNG) z radiem z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect NAV, elektrycznie sterowanymi i podgrzewanymi lusterkami bocznymi i nowymi 16", aluminiowymi felgami. DSC 1895PD / Fiat

Przeczytaj również
Popularne