Światowa premiera zmodernizowanego Fiata Doblo miała miejsce podczas Targów Samochodów Uzytkowych w Hanowerze. Nowy Doblo w zakresie wizualnym różni się przede wszystkim przodem pojazdu, gdzie pojawiły się reflektory, grill, zderzak oraz maska w nowych kształtach - znanych już z modelu Dodge Ram Promaster City, pod jaką to marką Fiat sprzedaje Doblo w Stanach Zjednoczonych. Samochód charakteryzuje się dużą ładownością i pojemnością, jednocześnie właściwości jezdne i komfort jazdy są najlepsze w tej kategorii, dzięki niespotykanemu w segmencie dwuwahaczowemu zawieszeniu typu bi-link.Poza tym, gama poszerza się o nową wersję „EcoJet", która łączy małe zużycie paliwa z niskimi kosztami obsługi. Wszystko to, aby przekazać swoim Klientom jeszcze bardziej wartościowy produkt.Wprowadzana do sprzedaży na początku 2015 roku gama Nowego Doblò składa się z czterech wersji nadwozia (Cargo, Kombi, Kabina ze skrzynią i Platforma do zabudowy), dwóch wariantów wysokości i dwóch długości rozstawu osi. W sumie jest około 200 różnych typów nadwozia i ponad 1000 możliwych wersji i rozwiązań, od furgonów po szybkie środki transportu, od wersji zabudowanych przeznaczonych do konkretnych celów po pojazdy specjalistyczne.Podczas Targów w Hanowerze wystawianych było sześć egzemplarzy Nowego Doblò. Dwie wersje Cargo (L1H1) wyposażone są w silniki 1.3 MultijetII (o mocy 75 KM i 90 KM, ten ostatni w wersji EcoJet): pierwszy posiada składaną przegrodę, fotel pasażera ze składanym oparciem, wpuszczany w podłogę oraz uchylny dach nad przestrzenią ładunkową; drugi - wielofunkcyjne podwójne siedzenie pasażerów z przodu, radio z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect NAV, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. Na stoisku pojawi się również Nowy Doblò Cargo Maxi (L2H1) z silnikiem 1.6 Multijet II o mocy 100 KM posiadające 3 miejsca z przodu, radio z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect oraz drążki do mocowaniu ładunku na zewnątrz i wewnątrz; samochód w wersji Work Up 2.0 Multijet II o mocy 135 KM z 3 miejscami z przodu i o powierzchni ładunkowej 4,2 m², posiada podłogę wyłożoną wodoodporną sklejką oraz otwierane burty (wersja ze skrzynią fabryczną została w pełni zaprojektowana, skonstruowana i opatrzona gwarancją Fiat Professional); Cargo XL (L2H2) wyposażone w silnik 1.6 Multijet II o mocy 90 KM, ze zrobotyzowaną skrzynią biegów oraz specjalnym wyposażeniem „mobilnego warsztatu" z modułowym systemem półek; i wreszcie, Kombi (L1H1) 1.4 Natural Power o mocy 120 KM (z podwójnym systemem zasilania benzyna/CNG) z radiem z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect NAV, elektrycznie sterowanymi i podgrzewanymi lusterkami bocznymi i nowymi 16", aluminiowymi felgami. PD / Fiat