Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Nowy Ford Transit Custom w wersji z podwyższonym dachem jest już dostępny w Europie.

Transit10tnFord Motor Company zaczyna w Europie zbierać zamówienia na nową wersję Forda Transit Custom z podwyższonym dachem, która oferujeo 20% większy przedział ładunkowy. Pierwsze egzemplarze trafią do odbiorców pod koniec roku. Nowa wersja Forda Transit Custom wyróżnionego tytułem „Międzynarodowy Van Roku 2013" – to oferta skierowana do przedsiębiorców z sektora budowlanego oraz firm przewozowych. Posiada o 370 mm wyższy przedział ładunkowy (178 cm) i oferuje maksymalną pojemność równą 8,3 metra sześciennego (w wersji z pełną przegrodą). Podwyższona wersja wyróżnia się stalowym dachem o wytrzymałości większej niż konstrukcjez zespolonych paneli dachowych, i możliwością montażu bagażnika dachowego, który można obciążyć ładunkiem o łącznej masie 100 kilogramów. – To Ford Transit Custom plus, czyli wersja posiadająca wszystkie cechy standardowej odmiany, ale wzbogacona o dodatkową powierzchnię ładunkową, wyjaśnia David Gregory, główny inżynier ds. Forda Transit Custom, Ford of Europe. Dołożyliśmy wszelkich starań aby wersja z podwyższonym dachem oferowała wszystkie inteligentne rozwiązania transportowe,o które prosili klienci na etapie projektowania nowego modelu. Transit3tnRealizacja zamówień nowej wersji rozpocznie się pod koniec roku, a klienci będą mieli do wyboru podobną gamę opcji co w przypadku odmiany standardowej – krótszy i dłuższy rozstaw osi, nadwozie typu van lub kombi, oraz szeroką gamę rozwiązań transportowych i konfiguracji układu napędowego. Podobnie jak model podstawowy, również i wersja z podwyższonym dachem oferuje najlepsze w tym segmencie rozwiązania transportowe takie jak najszerszy otwór ładunkowy po otwarciu bocznych drzwi, który umożliwia łatwy dostęp do załadowanych europalet. Pojazd umożliwia załadunek trzech europalet zarówno w odmianie z krótszym jak i dłuższym rozstawem osi. Nowoczesne rozwiązania transportowe obejmują: • Otwór z klapą w przegrodzie, który umożliwia bezpieczny transport długich przedmiotów (rur, drabin itd.) o maksymalnej długości 3 metrów (3,4 metra w wersji z większym rozstawem osi) • Zmodyfikowany układ zaczepów ściennych (zgodność z normami DIN i ISO) umożliwiających wykorzystania całej powierzchni ładunkowej oraz ułatwiających gruntowne czyszczenie podłogi • Wyjątkowo wytrzymałą i łatwą w pielęgnacji, jednoczęściową wykładzinę podłogową • Układ czterech mocnych i wydajnych lamp diodowych wewnątrz przedziału ładunkowego Wersja w podwyższonym dachem wyróżnia się również niskim zużyciem paliwa (emisja CO2 178 g/km*) jaką zapewnia zmodyfikowana jednostka wysokoprężna 2.2 Duratorq TDCiz dostępnym w opcji układem Auto-Start-Stop. Koszty użytkowania udało się dodatkowo ograniczyć dzięki najdłuższym w segmencie okresom między przeglądami (co 2 lata lub 50 tys. kilometrów). Ford Transit Custom jako jedyny model w segmencie uzyskał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP, a wersja z podwyższonym dachem posiada zaawansowane rozwiązania technologiczne firmy Ford takie jak; samochodowy system komunikacji SYNCz funkcją wezwania pomocy, kamera cofania, funkcja kontroli przyśpieszania, automatyczny przełącznik świateł drogowych, system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz funkcja monitorowania koncentracji kierowcy. * Dane dotyczące zużycia paliwa oraz poziomu emisji CO2 pochodzą z testów przeprowadzonych zgodne z wymogami aktualnej wersji dyrektywy KE 715/2007. Wyniki testów podane w MPG (ilość mil na galon) również odnoszą się do europejskiego cyklu pomiarowego i zostały przedstawione w galonach angielskich. Ze względu na odmienne cykle pomiarowe oraz przepisy dane te mogą różnić się od wyników uzyskanych w cyklach pomiarowych w innych regionach świata

Przeczytaj również
Popularne