Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Mercedes przejął dopłaty „Mój elektryk”

Po wyczerpaniu środków w programie „Mój elektryk” Mercedes wziął na siebie wysokość dopłat i na zakup elektrycznych samochodów EQA i EQB udziela specjalnych rabatów.

W związku z czasowym wyczerpaniem środków w ramach programu „Mój elektryk” w ścieżce leasingowej Mercedes-Benz Leasing Polska we współpracy z Mercedes-Benz Polska przygotował specjalną ofertę finansowania dla przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych. Na zakup EQA lub EQB obowiązuje dodatkowy rabatu w wysokości uprzednio przysługującej dotacji, czyli 18 750 zł lub 27 000 zł netto.

Rabat „Mój elektryk”

Rabat zabezpiecza dotację z programu bez względu na jego dalsze utrzymanie lub kształt. Oferta jest realizowana w ramach ścieżki „Szybki Start”, co oznacza, że procesem związanym z otrzymaniem dotacji „Mój elektryk” zajmuje się Mercedes-Benz Leasing Polska – klient nie musi czekać na dotację ani pokrywać wartości dofinansowania przed jej otrzymaniem. Zainteresowani mogą skorzystać z elastycznego, Promocyjnego Leasingu od 102% lub leasingu operacyjnego „Lease&Drive”, w przypadku którego EQA 250+ kosztuje 699 zł netto miesięcznie, a EQB 250+ – 799 zł netto miesięcznie.

Co istotne, oferowane produkty finansowe opierają się na ścieżce „Szybki Start”, w ramach której klient może uruchomić umowę leasingową bez konieczności oczekiwania na przyznanie dotacji lub jej uiszczania jej z góry do czasu zwrotu środków. Kwotę dotacji pokrywa Mercedes-Benz Leasing Polska, co maksymalnie upraszcza cały proces. W skrócie: oferta Mercedes-Benz Leasing Polska gwarantuje utrzymanie warunków programu „Mój elektryk”, jakby ten dalej działał, niezależnie od jego utrzymania lub modyfikacji w 2025 r.

Do miasta i w trasę

Zarówno Promocyjny Leasing od 102% (dla przedsiębiorców), jak i leasing operacyjny „Lease&Drive” (dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych) obejmuje EQA i EQB z roczników 2023 oraz 2024 i pozwala na elastyczny dobór warunków wpłaty wstępnej, okresu leasingowania oraz oprocentowania (zmienne lub stałe).

Modele EQA i EQB zostały niedawno zmodernizowane. W obu poprawiono aerodynamikę, co owocuje niższym zużyciem prądu przy wyższych prędkościach. Do poprawy efektywności przyczyniają się również opony zoptymalizowane pod kątem oporów toczenia. Lista nowości zawiera także m.in. nagłośnienie z technologią Dolby Atmos, która zapewnia muzyce więcej przestrzeni, przejrzystości i głębi, dostosowując się do środowiska odtwarzania.

Większy EQB w nadwoziu kompaktowego SUV-a kryje przestronne wnętrze, z maksymalnie siedmioma fotelami. Oba elektryczne kompakty Mercedesa łączy wysoka pozycja za kierownicą, typowa dla SUV-ów – nie tylko wygodna przy wsiadaniu i wysiadaniu, lecz także zapewniająca dobrą widoczność we wszystkich kierunkach.

Użyteczność jest zresztą jedną z mocnych stron obu tych modeli. Pięciomiejscowy EQA standardowo oferuje trójdzielne składane oparcie tylnej kanapy, a jego bagażnik mieści od 340 do 1320 litrów. Siedmiomiejscowy EQB odpowiada na szczególnie różnorodne wymagania transportowe. Z dwóch siedzeń w trzecim rzędzie mogą korzystać osoby o wzroście do 1,65 m, można tam także zamontować foteliki dziecięce. Pojemność bagażowa bazowo wynosi 495 lub 465 litrów (odpowiednio, dla wersji 5- i 7-miejscowej), a maksymalne – 1710 lub 1620 litrów, co odpowiada standardom średniej klasy kombi.

Inteligentna nawigacja

Napęd elektryczny w połączeniu z inteligentną nawigacją umożliwia efektywną jazdę i, zależnie od wersji, zapewnia nawet 560 km zasięgu w realistycznym cyklu WLTP. Codzienną eksploatację elektrycznych modeli Mercedes-Benz ułatwia także korzystna, płaska krzywa ładowania – nie chodzi tu wyłącznie o maksymalną moc szybkiego ładowania prądem stałym (DC), ale o utrzymywanie stosunkowo wysokiej mocy w szerokim zakresie pojemności akumulatora.

Sprawia to, że proces uzupełniania energii przebiega szybko przy różnym stopniu napełnienia baterii, nawet powyżej 80% – co stanowi rzadki przypadek w świecie aut elektrycznych. Kolejnym atutem jest rozbudowana rekuperacja, która pozwala skutecznie odzyskiwać energię w trakcie wytracania prędkości. Co więcej, wersje EQA 250+ i EQB 250+ mają baterię o użytecznej pojemności zwiększonej do 70,5 kWh.

Przeczytaj również
Popularne