Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Globalna sprzedaż SsangYonga w listopadzie po raz drugi z rzędu przekroczyła 14 tys. sztuk pojazdów

ssangyoongSsangYong Motor ogłosił dzisiaj, że w listopadzie 2013 r. firma sprzedała łącznie 14092 sztuki samochodów. Na rynku krajowym sprzedano 6540 sztuk, a na rynkach zagranicznych – 7552 sztuki, wliczając w to samochody produkowane z zestawów montażowych w standardzie CKD. Sprzedaż w listopadzie już drugi raz z rzędu przekroczyła 14 tys. samochodów miesięcznie. Sprzedaż w listopadzie była wyższa o 17.9% niż rok wcześniej, a w skali całego roku wzrosła aż o 21.6%. Ciągły wzrost sprzedaży firma zawdzięcza wielkiej popularności samochodów z rodziny Korando, włączając w to model najnowszy – Nowe Korando. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że już drugi miesiąc z rzędu SsangYong notuje rekordowo wysoką sprzedaż samochodów na rynku krajowym – 6540 szt. w listopadzie. Sprzedaż wzrosła o całe 48.5% w porównaniu do listopada zeszłego roku, a sprzedaż w okresie styczeń-listopad wzrosła o 35.6% w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Dzięki temu SsangYong wykazał się najwyższym wzrostem sprzedaży spośród wszystkich producentów samochodów na rynku w Korei. W październiku 2013 r. firma sprzedała 6202 samochody na rynku krajowym, odnotowując tym samym najwyższą miesięczną sprzedaż w ciągu 7 lat, od grudnia 2006 roku, kiedy wyniosła ona 6534 sztuki. Podczas gdy sprzedaż krajowa wzrasta w każdej kategorii pojazdów, najlepsze wyniki zanotowały modele Nowe Korando i Korando Sports, osiągając wzrost odpowiednio 7.9% i 101.7% w porównaniu do tego samego miesiąca zeszłego roku. W listopadzie eksport osiągnął rekordową liczbę 7552 samochodów, do czego przyczynił się m.in. ciągły wzrost sprzedaży na rynkach w Rosji i Chile. Tegoroczny łączny eksport w okresie od stycznia do listopada wzrósł o 12.8% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, i to mimo że firma koncentrowała się przede wszystkim na zaspokojeniu popytu krajowego. Znaczący wzrost sprzedaży na kluczowych rynkach, takich jak Europa i Chiny, SsangYong zawdzięcza zwiększonym dostawom, a także niezwykle udanym premierom Nowego Korando, które odbywają się na różnych rynkach od września br.Źródło: SsandYong Motor Polska 

Przeczytaj również
Popularne