Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Ford Puma po liftingu już w cenniku. Poniżej 100 tys. zł.

Odświeżony Ford Puma wjechał do salonów. Poprawiony, udoskonalony i lepiej wyposażony samochód kosztuje 99 900 zł. Cena poniżej 100 tys. zł. to fakt, ale sprzedawać się będą i tak droższe wersje.

Ford Puma po liftingu jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia – Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST.

Bazowa wersja zawiera bogate wyposażenie standardowe, w którym znajdują się m.in. przyciemniane tylne szyby, czujniki parkowania z tyłu, reflektory Full LED ze światłami do jazdy dziennej i światłami mijania wykonanymi w technologii LED, tylne światła LED czy kamera cofania.

Standardem jest 12-calowy dotykowy ekran systemu SYNC4 z nawigacją satelitarną, bezprzewodową obsługą Android Auto i Apple CarPlay oraz 12,8-calowy konfigurowalny cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów. W standardzie znajduje się też automatyczna klimatyzacja, oświetlenie ambientowe czy tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości. Rozbudowany pakiet systemów wspomagających kierowcę obejmuje m.in. system rozpoznawania znaków drogowych Traffic Sign Recognition, system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu Lane Keeping Aid czy działający na podstawie informacje z kamery przedniej system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami oraz funkcją hamulca pokolizyjnego - Pre-Collision Assist.

Uproszczona lista dodatków

Oferta została uproszczona a wybór poszczególnych elementów ograniczony do kilku opcjonalnych pakietów wyposażenia – Pakiet Winter, Pakiet Driver Assistance, Pakiet Comfort oraz Pakiet Performance dla Pumy ST.

Poza tym opcjonalnie dostępny jest m.in. demontowalny hak holowniczy czy otwierany elektrycznie dach panoramiczny.

Titanium jest jedyną wersją dostępną ze standardowym zawieszeniem. W ST-Line i ST-Line X jest ono sportowe, a w ST jeszcze bardziej zaawansowane sportowe zawieszenie, które stworzono dla lepszej kontroli i osiągów samochodu, aby zmaksymalizować sportowe wrażenia. Co więcej, Pumę ST można wyposażyć w dodatkowo utwardzone zawieszenie Performance, które jest zawarte we wskazanym wyżej Pakiecie Performance.

Samochód dostępny jest w sześciu kolorach lakieru: Frozen White, Cactus Grey, metalizowanych: Agate Black, Desert Island Blue, Solar Silver oraz metalizowanym specjalnym Fantastic Red. Cactus Grey jest dostępny dla wszystkich wersji bez dopłaty. Wszystkie lakiery oprócz Frozen White, są dostępne także w nadwoziu dwukolorowym z dachem w czarnym kolorze Agate Black.

ST nadal żyje

Przy okazji liftingu Puma otrzymała zupełnie nowe przednie fotele. I tak standardem dla Titanium jest tapicerka materiałowa w ciemnej tonacji z szarymi przeszyciami, ST-Line zawiera materiałową tapicerkę w ciemnej tonacji z czerwonymi przeszyciami, a ST-Line X tapicerkę z elementami skóry ekologicznej w ciemnej tonacji i czerwonymi przeszyciami.

Wszystkie wersje otrzymały fotele w sportowym stylu. Jedynie Puma ST ma sportowe, kubełkowe i podgrzewane fotele Ford Performance z tapicerką z elementami skóry ekologicznej z czerwonymi przeszyciami.

Do oferty dodano także nowe wzory felg. Dla Titanium i ST-Line standardem są 17” w różnych wzorach, dla ST-Line X 18”, a dla ST 19”.

Nie zmieniła się pojemność bagażnika, który wynosi 456 litrów z 81-litrowym MegaBoxem pod podłogą bagażnika. Pakowność samochodu można zwiększyć do 1 216 litrów po złożeniu tylnych siedzeń.

Trzy napędy

Gama silnikowa modelu jest oparta o silnik 1.0 EcoBoost, który jest dostępny w czterech konfiguracjach z systemem tzw. miękkiej hybrydy.

1.0 EcoBoost Hybrid o mocy 125 KM jest dostępny zarówno z 6-biegową manualną skrzynią biegów, jak i 7-biegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Powershift. Puma jest dostępna także w znacznie mocniejszej wersji – 155 KM — dostępnej z automatyczną skrzynią biegów Powershift. Szczytem oferty jest dostępny jedynie w Pumie ST 1.0 EcoBoost Hybrid 170 KM Powershift, którego przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,4 s, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym według metodologii WLTP jedynie 6 litrów na 100 km.

Ceny rozpoczynają się od 99 900 zł brutto za wersję 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM M6. Ceny ST-Line 125 KM rozpoczynają się od 109 160 zł, ST-Line 155 KM od 120 660 zł, a ST od 148 560 zł.

Przeczytaj również
Popularne