Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Facelifting Renault Kangoo

KangooFLRenault Kangoo Express przeszedł facelifting. Zmiany są widoczne na pierwszy rzut oka: pojawia się nowy przód o charakterystycznej dla marki Renault stylistyce, w tym powiększone i pionowo ustawione logo. Zmieniono również lusterka boczne, które są obecnie lepiej dopasowane do całości, oraz tylne światła. Zmiany stylistyczne są widoczne również w kabinie, w której pojawia się nowa deska rozdzielcza, posiadająca tak jak poprzednio centralnie umieszczony schowek, oraz nowa kierownica o wyraźnie wyższym poziomie jakości. Gama dostawczych Kangoo obejmowała siedem wersji o trzech długościach nadwozia (Kangoo Express, Compact i Maxi), dwóch rodzajach napędu (termicznym i elektrycznym) oraz dwie wersje: 2- lub 5-miejscowe (Kangoo Maxi). kangoofldeskaOdnowienie modelu Kangoo Express jest okazją do wprowadzenia nowej konfiguracji: to wersja z trzema miejscami z przodu. Opcja ta będzie dostępna we wszystkich długościach nadwozia (za wyjątkiem Kangoo Z.E., Kangoo Maxi Z.E. i 5-miejscowego Kangoo Maxi). Zadbano również o komfort użytkowników, wprowadzając w kabinie liczne zmiany (np. płaty drzwi) przy utrzymaniu możliwości złożenia oparcia siedzeń pasażerów w celu uzyskania maksymalnej długości załadunku. Podobnie jak faza 1, nowa gama Kangoo wyróżnia się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa. Nowe Kangoo Express jest wyposażone w oszczędne silniki o dobrych osiągach. Trzy wśród nich są liderami pod względem niskiego zużycia paliwa w swoich segmentach: Energy dCi 75 i Energy dCi 90 KM spalają 4,3 l/100 km (zużycie w cyklu mieszanym NEDC) i emitują 112 g CO2/km, a Energy TCe 115 emituje 140 g CO2/km. Silnik Energy dCi 110 KM może się również poszczycić wyjątkowo niską emisją CO2 wynoszącą 115 g/km. W celu dalszego ograniczenia zużycia paliwa Kangoo jest w standardzie wyposażone (w wersjach z silnikami najnowszej generacji) we wskaźnik zmiany biegów oraz tryb eko pozwalający na dalsze obniżenie zużycia paliwa nawet o 10%. W tym celu system reguluje moment obrotowy silnika, wskazania wskaźnika zmiany biegów (wyświetlającego z wyprzedzeniem pożądany bieg) oraz parametry pedału gazu. Obniżenie zużycia paliwa przekłada się również na zmniejszenie kosztów eksploatacji i łącznych kosztów posiadania samochodu (TCO), które są kluczowym kryterium w przypadku klientów flotowych. Przebiegi między przeglądami w przypadku najpopularniejszych silników zostały zwiększone (co 2 lata/40 000 km zamiast co 2 lata/30 000 km), co stanowi kolejny ważny czynnik w obniżaniu kosztów. Przy opracowywaniu nowego Kangoo Express szczególny nacisk położono na poprawę widocznej jakości. Przeprowadzono szeroko zakrojoną analizę trwającą kilka miesięcy w celu dokładniejszego określenia elementów i kryteriów, które lepiej świadczą o solidności furgonetki. Oto kilka przykładów wprowadzonych ulepszeń:- wykończenie spawów- jakość osadzenia drzwi i klap (promień, precyzja)- poprawa parametrów akustycznych (wyciszenie, własności aerodynamiczne, silniki) Wraz z pojawieniem się systemu multimedialnego R-Link nowe Kangoo Express staje się multimedialnym samochodem z dostępem do internetu (w opcji, w standardzie w wersji Extra). Obejmuje on wbudowaną nawigację TomTom Live, dostępną już w Kangoo fazy 1, oraz liczne inne funkcje takie jak ostrzeganie o niebezpiecznych miejscach czy aplikacje, które można pobrać ze strony internetowej, umożliwiającej np. odczytywanie e-maili. Zmiany wprowadzono również w ofercie radioodbiorników, która obecnie oferuje trzy poziomy: wszystkie radioodbiorniki są wyposażone w gniazdo USB i technologię Bluetooth, drugi poziom obejmuje dodatkowo odtwarzacz CD, a trzeci - system Renault R-Link. Samochód może być również wyposażony w system ESC nowej generacji w połączeniu ze wspomaganiem ruszania pod górę (Hill Start Assist), zapewniającym większy komfort oraz funkcją Extended Grip poprawiającą przyczepność w trudnych warunkach. Pojawiła się również kamera cofania z ekranem w budowanym w przesłonę przeciwsłoneczną po stronie kierowcy. Samochód oferuje również innowacyjne rozwiązania Renault, które przyczyniły się do popularności tego modelu jak np. odsuwana klapa w tylnej części dachu. Renault

 

Przeczytaj również
Popularne