Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

BMW Group podsumowało rok 2013

BMW-i3 2014Polski oddział BMW Group z sukcesem zakończył rok 2013. Liczba zarejestrowanych aut osiągnęła 6 269 dla marki BMW, 781 sztuk MINI oraz 759 motocykli BMW Motorrad. Marka BMW zanotowała wzrost na poziomie 13% w porównaniu z rokiem 2012, a jej udziały ilościowe w kategorii aut premium wzrosły do rekordowych 31%. W sumie w 2013 roku na polskie drogi wyjechało 7809 pojazdów z portfolio BMW Group. Koncern wprowadził na rynek aż 14 nowych modeli. Najpopularniejszym modelem BMW w Polsce ponownie okazało się BMW X3. W 2013 roku zarejestrowano 1411 sztuk tego auta. Na drugim miejscu jest BMW serii 5 - 1 261 zarejestrowanych aut. BMW zdominowało tradycyjnie wszystkie segmenty rynku od serii 3.Marka BMW zanotowała wzrost sprzedaży również w segmencie samochodów kompaktowych premium. W 2013 roku marka sprzedała o 31% więcej BMW serii 1 oraz 20 % modelu X1, mimo że w minionym roku nie wprowadzano nowych modeli.Pod koniec roku BMW przedstawiło trzecią generację modelu BMW X5. Prekursor segmentu Sports Activity Vehicle (SAV) oraz światowy lider w swojej klasie wyznacza nowe standardy pod względem stylizacji nadwozia, przestronności wnętrza, wszechstronności oraz wydajności. W Polsce model jest od lat liderem sprzedaży w swoim segmencie. W 2013 r. liczba rejestracji wzrosła o 84%, osiągając poziom 565 samochodów. Wraz z unikatowym na rynku BMW X6, BMW zarejestrowało w tym segmencie rynku łącznie 853 auta, co oznacza 36% wzrost sprzedaży.Przedstawiciel nowej serii w rodzinie, BMW serii 4 Coupe, spotkało się z pozytywnym odbiorem wśród klientów marki. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowano 90 sztuk tego modelu.Od połowy 2013 roku klienci marki w Polsce mogą cieszyć się takimi rozwiązaniami, jak: Serwis Informacyjny (rodzaj usług Concierge), Real Traffic Information oraz bezkonkurencyjny system bezpieczeństwa Intelligent Emergency Call.BMW 6GCRok 2013 był również bardzo udany dla MINI – zarejestrowano 781 samochodów tej marki. Segment reprezentowany przez modele MINI Countryman i MINI Paceman wzrósł o 25% w porównaniu z rokiem 2012. Countryman ponownie okazał się najpopularniejszym modelem marki osiągając wynik 468 rejestracji. Z dobrym przyjęciem spotkał się nowy, unikatowy MINI Paceman – 88 aut dostarczyło swoim kierowcom gokartowej frajdy z jazdy. Polscy klienci bardzo cenią sobie napęd na cztery koła, o czym świadczy fakt, że 76% Countrymanów i Pacemanów było w 2013 roku wyposażonych w system MINI All4. BMW Group wzmacnia swoją pozycję również na rynku motocykli. Wyniki BMW Motorrad w Polsce za rok 2013 to 759 zarejestrowanych motocykli, co oznacza wzrost o 44%. Marka posiada 10,3% udziałów w rynku oraz dominującą pozycję w segmencie motocykli o pojemności silnika powyżej 500 cm3. Kolejny rok będzie stał pod znakiem ekscytujących nowych modeli: enduro R 1200 GS Adventure, turystycznego R 1200 RT, nostalgicznego klasyka R nine T, jak również pozwalającemu BMW na wejście w nowy segment naked bike'a S 1000. BMW Motorrad kontynuuje swoją ofensywę produktową i jest w stanie zapewniać swoim klientom niezapomniane emocje.W pierwszym pełnym roku swojej działalności BMW Financial Services Polska sfinansowało co trzeci i ubezpieczyło co drugi pojazd wyjeżdżający od dealerów BMW i MINI. Firma wprowadziła również szereg nowych produktów, spełniających indywidualne potrzeby polskich konsumentów: leasing operacyjny BMW Comfort Lease oraz MINI Comfort Lease pozwalający klientom na wygodne użytkowanie samochodu przy niskich miesięcznych kosztach; leasing finansowy wybierany przez klientów flotowych czy dedykowany BMW i3 BMW Electrify Program składający się z produktów finansowych i ubezpieczeniowych. „Jesteśmy usatysfakcjonowani z naszego pierwszego pełnego roku działalności w Polsce. Zdołaliśmy zyskać zaufanie konsumentów oraz wypracowaliśmy solidną i stabilną pozycję na rynku"- komentuje Ireneusz Nogalski, Prezes Zarządu BMW Financial Services. „W 2014 roku planujemy dalsze prace nad rozwojem naszych produktów i usług."Sieć dealerska BMW Group została poszerzona o salony w Gliwicach, Częstochowie i Krakowie. Polscy klienci mają obecnie do dyspozycji w sumie 23 salony."Przewidujemy, że w 2014 roku będziemy nadal rozwijać się w zrównoważony sposób. Czekamy na kolejne innowacyjne modele, takie jak zupełnie nowe MINI, drugi członek rodziny BMW i - BMW i8, BMW Serii 2 Coupe czy nowi przedstawiciele najpotężniejszej litery na świecie: BMW M3 i BMW M4. Z kolei zaprezentowane auta koncepcyjne BMW X4 oraz BMW Concept Active Tourer są zapowiedzią kierunków, jakich możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach. Planujemy również rozszerzyć naszą sieć dealerską o dwa kolejne salony"- podsumowuje Paul de Courtois. BMW

Przeczytaj również
Popularne