Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

50 MILIONÓW SAMOCHODÓW CITROËNA

Kreatywność i odwaga, zabarwione często szczyptą zuchwałości – to właśnie te czynniki złożyły się na trwającą już ponad 95 lat „success story” marki CITROËN! Symbolem tego sukcesu może być wynik, jaki Marka osiągnie wiosną bieżącego roku: 50 milionów samochodów sprzedanych od momentu swojego powstania.

Logo CITROËNA stało się symbolem samochodów wyrazistych, komfortowych, pomysłowych i przyjaznych dla użytkownika ale także innowacyjnych usług.

CITROËN odwołuje się do swoich tradycyjnych wartości, zgodnie z którymi celem kreatywnego podejścia
i zaawansowanych technologii jest zapewnienie pełnego komfortu użytkowników. Marka stara się
mocniej wyeksponować swoją tożsamość marki kreatywnej i innej niż wszystkie, która chce, by
podróżowanie jej samochodami wywoływało uśmiech na twarzy, a samochód kojarzył się z miłymi
doświadczeniami dzięki oferowanym produktom, usługom oraz sieci sprzedaży i serwisowej.

Źródło: CITROËN

Przeczytaj również
Popularne