PKN Orlen otrzymał złoty Laur Klienta 2011 w kategorii Stacje paliw/oferta dla klienta biznesowego. Program flotowy koncernu został doceniony już po raz trzeci z rzędu. Program flotowy PKN Orlen - Flota - znajduje coroczne uznanie wśród klientów, ponieważ gwarantuje swoim użytkownikom zarówno wygodę, bezpieczeństwo, jak i indywidualne podejście do klienta. Od ponad 10 lat w ramach usług skierowanych do klientów flotowych PKN Orlen oferuje zbiorcze fakturowanie, odroczone terminy płatności oraz rabaty realizowanych poprzez karty paliwowe na ponad 1 700 stacjach zlokalizowanych w całej Polsce. Karty wyposażone są w nowoczesny mikroprocesor, co sprawia, że mogą być konfigurowane w dowolny sposób, adekwatnie do danych potrzeb. Koncern oferuje również gotowe pakiety, skonfigurowane w taki sposób, aby wygodnie i szybko dobrać efektywny program dla danej specyfiki flot. Klienci mogą również korzystać z portalu flotowego, który gwarantuje łatwy dostęp do operacji flotowych. Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, w którym wyróżnienia przyznawane są w oparciu o sondaż popularności produktów, usług i marek. Konsumenci za pomocą głosowania telefonicznego oraz za pomocą stron internetowych wybierają najbardziej cenione przez siebie marki, przyznając im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy programu otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości. Zródło : PKN Orlen