Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Udane lato dla Opla

Opel logo 2011Lipiec 2013 r. zakończył się doskonałym wynikiem sprzedaży samochodów marki Opel. 1 918 aut znalazło nowych właścicieli, co jest wynikiem o 18,8% lepszym niż rok wcześniej. Najchętniej wybieranym modelem z gamy Opla wciąż jest Astra, która od początku roku plasuje się w ścisłej czołówce najpopularniejszych samochodów w naszym kraju i jest też liderem klasyfikacji modeli najchętniej wybieranych przez klientów indywidualnych.Cały rynek motoryzacyjny w Polsce przejawia lekkie ożywienie i zauważalny jest generalny wzrost sprzedaży nowych pojazdów. Od początku roku zarejestrowano w Polsce 24 835 samochodów osobowych, co jest wynikiem o 19,23% lepszym niż rok wcześniej. Swój wyraźny udział w tym ma producent z Russelsheim. Lipiec 2013 oznaczał dla niego osiągnięcie najwyższego w tym roku udziału rynkowego, a warto zaznaczyć, że ten parametr ma nieprzerwaną tendencję rosnącą od sześciu miesięcy. Dodatkowo miesięczny udział rynkowy w lipcu był najwyższy od 2007 roku.U podłoża dobrych wyników sprzedaży leży bez wątpienia szeroka oferta marki, wprowadzanie nowych modeli, bardzo dobra, jakość i atrakcyjne wyposażenie aut, przy dobrze skalkulowanych cenach.Opel na naszym rynku oferuje 14 bazowych modeli w różnych odmianach, od najmniejszego (i najświeższej nowości) ADAMa, po funkcjonalne, dostawcze Movano. Samochody osobowe tej marki charakteryzują się ciekawą, nowoczesną stylistyką, wysoką jakością wykonania, wykorzystaniem zaawansowanych technologii i komfortem użytkowania.Najmniejszy w palecie ADAM, to nieco niekonwencjonalne spojrzenie na motoryzację. Miejski samochód dla indywidualistów, odpowiadający na obecne trendy kulturowe i cywilizacyjne. Opel wszedł tym modelem na niewielki jeszcze, ale szybko rozwijający się rynek „samochodów-gadżetów". Tak jak np. nowoczesne smartfony lub tablety, umożliwiających niemal dowolną konfigurację stylu, wersji wyposażenia i zamanifestowanie własnych idei.Najbardziej popularnym modelem marki jest Corsa, model wszechstronny i doceniony przez użytkowników. Nieustający przebój to oczywiście najnowsze wcielenie Astry, nowoczesnego samochodu kompaktowego o doskonałej renomie i jakości.Status tegorocznego debiutanta od ADAMa przejęła niedawno Cascada – stylowy kabriolet, produkowany wyłącznie w polskiej fabryce General Motors w Gliwicach. To kolejna z tegorocznych premier odwołująca się przede wszystkim do indywidualistów i osób lubiących odnajdywać w samochodzie nie tylko konie mechaniczne i osiągi, ale także duszę i styl. W stronę ich gustów skłania się także kompaktowy SUV marki – Mokka, uzupełniający „off-roadową" ofertę marki w postaci Antary.Klasę wyższą reprezentuje Insignia, limuzyna będąca flagowym produktem Opla. Już podczas najbliższych Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie producent przedstawi unowocześnioną wersję modelu. Poza modernizacjami stylizacyjnymi pojawia się też w Insignii nowe rozwiązania technologiczne, m.in. nowa telematyka z nowoczesnym ekranem dotykowym oraz nowoczesny system multimedialny. Ale na razie, dotychczas oferowana wersja tego modelu także cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zwłaszcza wśród klientów flotowych.Rodzinne rozwiązanie to Zafira Tourer - van wyznaczający trendy i szlaki dla innych, podobnych mu konstrukcji. Siedmiomiejscowy samochód wyposażony w szereg innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na funkcjonalną aranżację wnętrza, komfortową podróż i wysokie bezpieczeństwo, to od początku swego funkcjonowania wzorzec segmentu.Siłą Opla na naszym rynku jest, zatem nowoczesność wsparta ogromnym doświadczeniem producenta, niewahającego się przed użyciem pionierskich technologii i rozwiązań. Dzięki temu samochody z błyskawicą na masce kuszą stylizacją, wyposażeniem, multimedialnymi rozwiązaniami pozwalającymi na coraz pełniejsze wykorzystanie otaczających nas technologii. Niebagatelne znaczenie ma naturalnie proekologiczność konstrukcji Opla, czyli elementy, na które coraz większa grupa klientów zwraca uwagę, chcąc po pierwsze ograniczyć koszt eksploatacji, a przy tym zadbać o środowisko, w którym funkcjonują.Źródło : Opel 

Przeczytaj również
Popularne