Rok po wprowadzeniu do sprzedaży gamy miejskich samochodów elektrycznych, Grupa PSA Peugeot Citroën objęła pozycję europejskiego lidera rynku pojazdów elektrycznych, notując udział w rynku na poziomie blisko 30%. Grupa PSA Peugeot Citroën była jednym z pierwszych producentów samochodów, który wprowadził w Europie pojazdy elektryczne. Pod koniec 2010 roku na rynku zadebiutowały modele Peugeot iOn oraz Citroën C-ZERO. Gama samochodów elektrycznych Grupy obejmuje także dwa auta użytkowe, Peugeot Partner Origin oraz Citroën Berlingo First, które pojawiły się w ofercie w tym samym roku. Od momentu premiery gamy pojazdów elektrycznych, Grupa Peugeot Citroën dostarczyła klientom blisko 4 000 samochodów tego typu i przyjęła ponad 6 000 zamówień. Większość początkowego wolumenu sprzedaży (90%) stanowili odbiorcy B2B, łącznie z kluczowymi klientami, przedsiębiorstwami i organizacjami międzynarodowymi oraz przedstawicielami administracji. Grupa wdrożyła również liczne projekty z zakresu mobilności przy współudziale firm General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF Suez, Allianz, Europcar oraz ChoosEV. Grupa PSA wierzy w potencjał mobilności elektrycznej, dlatego planuje rozszerzyć swoją bazę klientów o małe i średnie firmy, a także klientów indywidualnych zafascynowanych możliwościami pojazdów elektrycznych. Źródło: PSA