Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

MG w gronie 20. najpopularniejszych marek na polskim rynku

Dla wielu chińskich marek 2024 to był w zasadzie pierwszy rok sprzedaży na polskim rynku. Najlepiej wypadło MG należące do koncernu SAIC Motor. 6763 samochody to 20. miejsce w rankingu rejestracji aut osobowych w Polsce. Najchętniej wybieranym modelem okazał się SUV HS.

Marka MG zakończyła rok 2024 z imponującym wynikiem 6763 zarejestrowanych pojazdów i uplasowała się na 20. miejscu w rankingu marek w zestawieniu rejestracji aut osobowych w Polsce. Tym samym, MG Motor dołączyło do grona takich marek jak Opel, Suzuki czy Nissan, potwierdzając swoją rosnącą popularność wśród polskich kierowców.

Od swojej premiery z końcem listopada 2023 roku marka MG sprzedała już blisko 7000 egzemplarzy. Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w kategorii rejestracji samochodów osobowych chińska marka z brytyjskimi korzeniami i wyprzedziła pod względem sprzedaży wiele obecnych na naszym runku producentów. Model HS okazał się bardziej popularny niż Kia Xceed, Skoda Karoq czy Suzuki Vitara.

Także dla floty

Marka MG na polskim rynku oferuje już pełną gamę pojazdów, dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb kierowców. Obejmuje zarówno przestronne SUV-y, jak i modele hybrydowe, elektryczne i auta usportowione. Tak, usportowione, bo roadster Cyberster z pewnością do takiego miana aspiruje.

Ale MG koncentruje się na modelach popularnych. To kompaktowy MG3, elektryczny MG4 oraz SUV-y ZS, oraz HS. Co ciekawe w przypadku mniejszego ZS-a w sprzedaży cały czas jest jego poprzednia generacja o nazwie Classic, jak i nowa.

Znalezienie się w TOP20 na polskim rynku motoryzacyjnym już w pierwszym pełnym roku działalności jest dla nas ogromnym sukcesem i dowodem na to, że nasza oferta doskonale odpowiada na potrzeby polskich konsumentów.

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i cieszymy się, że MG staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką w Polsce.– skomentował Marcin Buczek, Sales Manager SAIC Motor Poland.

Jednym z kluczowych modeli, który przyczynił się do sukcesu marki, jest nowoczesny SUV MG HS. Model uplasował się na 17. pozycji wśród rejestracji nowych modeli osobowych dla klientów indywidualnych, przy sprzedaży na poziomie 2557 egzemplarzy.

Innym ważnym elementem sukcesu jest rosnąca popularność elektrycznego modelu MG4, który stanowi odpowiedź na wzrastające zapotrzebowanie na przystępne i nowoczesne samochody elektryczne w Europie. Wśród rejestracji nowych, osobowych samochodów elektrycznych oraz hybrydowych – obejmujących zarówno hybrydy klasyczne, jak i plug-in – marka uplasowała się na 11. miejscu w Polsce.

To dobry początek

2025 roku planowane jest wprowadzenie kolejnych nowości, które mają umocnić pozycję na rynku i tworzyć zróżnicowane portfolio oferujące samochody różnych segmentów i dające możliwość wyboru jednostki napędowej. Dzięki unikalnej ofercie obejmującej konkurencyjne ceny, innowacyjne technologie i bogaty pakiet gwarancyjny, marka zdobywa zaufanie coraz szerszego grona klientów.

Przeczytaj również
Popularne