Po raz kolejny Mercedes-Benz został uznany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2011” trójramienna gwiazda zajęła - podobnie jak przed rokiem - dwunaste miejsce. W przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux rankingu trójramienna gwiazda została także uznana za najbardziej wartościową spośród marek europejskich. Jej wartość szacowana jest na 27,46 mld dolarów, co oznacza 9-procentowy wzrost w porównaniu do wyniku sprzed roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz rośnie nieprzerwanie od 2009 roku. Autorzy badania przypisują ten sukces zadowoleniu klientów i skutecznej reakcji napotrzeby rynku. „Best Global Brands” to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów. Źródło: Mercedes-Benz