Mazda wprowadza MyMazda App – aplikację na smartfony, która będzie bezpłatna dla wszystkich klientów marki w Europie. Początkowo będzie ona dostępna dla właścicieli urządzeń iOS (iPhone, iPad i iPodTouch), jednak w kolejnych miesiącach skorzystać z niej będą mogli także użytkownicy smartfonów Blackberry, jak również urządzeń z systemem Android. Aplikacja MyMazda App zapewni, między innymi, szybkie i bezpośrednie połączenie z pomocą drogową. Dzięki tej aplikacji klienci Mazdy będą jednymi z pierwszych w Europie właścicieli pojazdów, którzy w dowolnym momencie będą mieli dostęp do informacji o swoim samochodzie i historii serwisowej. Nowa aplikacja serwisowa Mazdy współpracuje z Elektronicznym Rejestrem Przeglądów Okresowych (Digital Service Record — DSR). Rejestruje on wszelkie zdarzenia serwisowe dotyczące samochodów Mazda w centralnie prowadzonej bazie danych. Aplikacja MyMazda w pełni wykorzystuje system DSR i zapewnia zarejestrowanym użytkownikom dostęp do przechowywanych informacji dotyczących ich samochodu, historii serwisowania i informacji o właścicielach. Dzięki osobistemu kodowi dostępu do aplikacji, właściciele pojazdów mogą zarządzać swoimi danymi. Aplikacja MyMazda App nie tylko przypomni klientom o kolejnej wizycie w serwisie, uwzględniającej sposób użytkowania pojazdu, ale także pokaże pełną historię serwisową. Dodatkowo aplikacja ta dnajdzie najbliższego dealera, a nawet umożliwi wezwanie pomocy drogowej. Źródło: Mazda