Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Łukasz Borak objął stanowisko dyrektora marketingu w Hyundai Motor Poland

Wraz z początkiem maja Łukasz Borak rozpoczął pracę w Hyundai Motor Poland na stanowisku dyrektora marketingu. W jego karierze zawodowej marketing i motoryzacja splatają się od osiemnastu lat.

Łukasz Borak jest związany z branżą motoryzacyjną od 18 lat. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Zenith Optimedia Group, gdzie odpowiadał za projekty zakupu mediów dla klientów z różnych branż, w tym dla polskiego oddziału marki Hyundai. Następnie pracował w Peugeot Polska, najpierw na stanowisku Media & CRM Managera, następnie na pozycji Head of Digital. W 2015 roku dołączył do zespołu Volvo Car Poland, gdzie przez 7 lat zajmował się działaniami marketingowymi. Ostatnie dwa lata pracował na stanowisku Global brand &marketing planning lead, gdzie koordynował działania licznych rynków europejskich, w tym oddział w Szwecji i Wielkiej Brytanii. Łukasz Borak jest absolwentem Marketigu i Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie później ukończył także studia Executive MBA. Ukończył i zdał egzamin DIMAQ Professional. W przeszłości zasiadał w kapitule Effie Awards. Za prowadzone projekty otrzymywał nagrody KTR, Mixx Awards oraz Best of Facebook.

Także hobby Łukasza związane jest z motoryzacją. Lubi zarówno najnowsze samochody, jak i youngtimnery. Pasjonuje się rajdami i wyścigami, w których od lat bierze udział.  

„Dołączyłem do Hyundaia w niesamowitym momencie. Ofensywa modelowa sprawia, że przed działem marketingu jest sporo ciekawych wyzwań. Przemyślane i odważne działania marketingowe są kluczowym elementem wspierającym sprzedaż, zarówno w krótko jak i długoterminowym okresie. Branża automotive przechodzi teraz duże zmiany. Hyundai jest na to gotowy gdyż produkuje samochody w praktycznie każdym segmencie. Rolą marketingu jest wspierać sprzedaż i komunikować zalety tych samochodów jak najszerzej: odważnie i konsekwentnie. I to właśnie zamierzamy robić” – mówi nowy szef marketingu.

Przeczytaj również
Popularne