Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Jak oceniamy CFM-y? – wyniki badania satysfakcji – część IV

szereg4Zgodnie z wynikami Badania Satysfakcji Kierowców, 93% ankietowanych wyraziło ogólne zadowolenie z usług firm wynajmu długoterminowego zrzeszonych w Polskim Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. 55% ankietowanych kierowców ogólny poziom usług firm wynajmu długoterminowego należących do PZWLP określiło jako doskonały lub bardzo dobry. Skalę ocen pozytywnych uzupełniają noty dobre, które zaznaczyło 38% respondentów. Jedynie 6% wskazało odpowiedź „dostateczne". Rekomendację usług obecnej firmy flotowej zadeklarowało 82% kierowców (odpowiedzi „zdecydowanie tak" i „raczej tak"), a na możliwą rekomendację wskazało kolejnych 12%. Gdyby decyzja o ponownym wyborze dostawcy usług flotowych zależała od badanych, 65% z nich podjęłoby decyzję „zdecydowanie na tak" lub „raczej na tak". Takiej możliwości nie wyklucza również 27% kierowców – wyjaśnia Janusz Kowalik, członek Zarządu Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Przewagę konkurencyjną obecnego dostawcy nad innymi firmami działającymi na rynku flotowym, ankietowani określili wskazując na skalę korzyści odnoszonych przez ich przedsiębiorstwo. Bardzo duże i duże korzyści podkreśliło 38% kierowców, a pewne korzyści – 48%. Widoczne, choć niewielkie korzyści dostrzegło 13% respondentów. Indeks TRI*M dla firm zrzeszonych w Związku wyniósł 67. Po uwzględnieniu krótkiego okresu rozwoju polskiej branży wynajmu długoterminowego – minęła zaledwie nieco ponad dekada od jej powstania – wyniki Badania Satysfakcji Kierowców wskazują na wysoki poziom jakości oraz kompleksowość usług oferowanych przez firmy należące do PZWLP – dodaje Janusz Kowalik. PZWLP

 
 

Przeczytaj również
Popularne