Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Fan City Tour rusza w Polskę!

przeciecieJuż za niecałe 30 dni Mobilne Strefy Kibica w ciągu 20 dni odwiedzą około 100 polskich miast zapewniając setkom tysięcy kibiców zabawę podczas oglądania meczów UEFA EURO 2012 na dużych ekranach. Jednym z głównych partnerów tych wydarzeń jest Kia Motors. W dniu 10 maja 2012 roku w Warszawie odbyła się konferencja prasowa projektu FAN CITY TOUR. Oprócz Przedstawicieli Mediów w konferencji udział wzięli Partnerzy Projektu – Oficjalni Sponsorzy UEFA EURO 2012, a także jego Patroni Medialni, pozostali Partnerzy i Goście Specjalni. miasteczkoFAN CITY TOUR to ogólnopolski projekt związany z mistrzostwami UEFA EURO 2012, którego celem jest organizacja 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR w polskich miejscowościach nie pełniących roli miast – gospodarzy. Projekt realizowany będzie w okresie od 8 czerwca do 2 lipca 2012 roku, w dniach, w których będą odbywały się rozgrywki UEFA EURO 2012. Przez 20 dni mieszkańcy polskich miast będą mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowym, ogólnopolskim przedsięwzięciu, którego celem jest promowanie wspólnego kibicowania całych rodzin w tak wyjątkowym dla Polski okresie. Oficjalna inauguracja projektu FAN CITY TOUR nastąpi w pierwszych dniach czerwca w Warszawie, skąd Mobilne Strefy Kibica wyruszą w Polskę. Organizatorzy przewidują, że Mobilne Strefy Kibica odwiedzi łącznie około 500 000 ludzi. W celu stworzenia w całej Polsce wspólnej platformy kibicowania, przygotowano pięć identycznych Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR. Każda z nich jest ogrodzona i jednorazowo pomieści do 1 000 osób. W skład pojedynczej Strefy wchodzą następujące elementy: fantruck1. Ciężarówka promocyjna – o wymiarach 9x2,4x3,8 m, wyprodukowana specjalnie na potrzeby projektu. Każda z ciężarówek FAN CITY TOUR została wyposażona w wysuwany do góry ekran diodowy. W każdym z zestawów znajduje się procesor z możliwością przyjmowania większości dostępnych rodzajów sygnałów (video, VGA, DVI, HDMI, komponent, SDI, HD SDI), a także nagłośnienie aktywne. Ciężarówkę FAN CITY TOUR wyposażono również w rozkładaną i zadaszoną scenę o powierzchni 4m x 2m, na której prowadzone będą animacje i konkursy. Wewnątrz ciężarówki mieści się reżyserka – czyli centrum dowodzenia imprezą, a także system kontroli siły wiatru pozwalający na odpowiednio wcześniejszą reakcję (opuszczenie ekranu) w sytuacji, kiedy siła wiatru mogłaby zakłócić bezpieczeństwo imprezy. Każda z pięciu ciężarówek posiada dominujące oznaczenia marki jednego ze Sponsorów projektu oraz logotypy wszystkich Partnerów i Patronów. 2. Wygrodzona Mobilna Stefa Kibica – strefa wspólnej zabawy oraz kibicowania mogąca pomieścić jednorazowo do 1 000 osób przylegająca do ciężarówki FAN CITY TOUR. Strefa składa się z dwóch identycznych obszarów. Pierwszy z nich stanowi Obszar Oglądania Meczów, czyli teren o wymiarach do 500 m² bezpośrednio sąsiadujący z ciężarówką FAN CITY TOUR. Obszar ten przeznaczony jest dla osób chcących śledzić na ekranie diodowym piłkarskie zmagania drużyn rywalizujących w UEFA EURO 2012TM, a także chętnych do udziału w rozmaitych zabawach plenerowych przygotowanych przez animatorów FAN CITY TOUR i lokalne władze. Za Obszarem Oglądania Meczów znajduje się Strefa Gastronomiczna, czyli obszar przeznaczony dla osób, chcących poznać przysmaki kibica. Po obu stronach teren ten graniczy ze Strefą Sponsorów projektu. W jego skład wchodzą namioty promocyjne, w których Sponsorzy będą prowadzili własne animacje i konkursy. Założeniem projektu jest, że w danej miejscowości, która zgłosiła akces do projektu, Mobilna Strefa Kibica FAN CITY TOUR będzie gościć przez jeden, ustalony wcześniej dzień. Zostanie zlokalizowana w atrakcyjnym punkcie umożliwiając mieszkańcom wygodny dostęp do wszystkich oferowanych punktów programu. Po zakończeniu swojego funkcjonowania Strefa pojedzie do kolejnego miasta. Czas rozstawiania Strefy wynosi 6 godzin, a składania – 3 godziny. Jednodniowa Mobilna Strefa Kibica będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 – 23.00. Wejście do Strefy będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa Strefy, niezależnie od wieku i upodobań. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m. in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym czy szkolenie z „makijażu kibica". Na najbardziej romantycznych gości Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR czeka jedyna i niepowtarzalna okazja wzięcia Ślubu Kibica, czyli zawarcia legalnego związku małżeńskiego w stworzonej wspólnie z lokalnym urzędem stanu cywilnego strefie ślubów. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek na dużym diodowym ekranie umieszczonym na ciężarówce, będzie można śledzić relacje ze studia TVP. Realizacją 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica w okresie rozgrywek UEFA EURO 2012TM zajmie się ponad 250 osobowa ekipa składająca się z doświadczonych producentów, techników, animatorów i promotorów. Do obsługi każdej z ciężarówek FAN CITY TOUR zostaną wykorzystane samochody osobowe, ciężarowe, dostawcze, busy i campery – po 8 na każdą ze stref, łącznie 40 samochodów towarzyszących 5 ciężarówkom promocyjnym. Producenci przewidują, że każdy z samochodów przejedzie 3 000 km, co na wszystkie trasy Mobilnych Stref Kibica daje łącznie 120 000 km. Atrakcje Kia kiefanRównolegle w maju Kia Motors Polska rozpoczęła kolejną akcję promocyjną związaną z EURO 2012. W trakcie trwającego do 27 maja Roadshow KMP zorganizuje w 7 miastach 7 dwudniowych imprez, podczas których w specjalnie zbudowanych miasteczkach KIA rozgrywane będą rozmaite konkursy i piłkarskie konkurencje. Na każdej imprezie obecne będą także oficjalne maskotki EURO 2012™ Slavek i Slavko. Ponadto firma KIA Motors Corporation, jako Partner UEFA EUROTOP i oficjalny dostawca samochodów dla UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie – udostępni 183 samochody osobowe celem zapewnienia sprawnego transportu dla szeroko pojętej grupy uczestników tej wielkiej europejskiej imprezy sportowej. Flota pojazdów KIA obejmować będzie większość obecnej gamy modelowej (Optima,Optima Hybrid, Sorento, Sportage, nowy cee'd, Venga, Soul, Carnival, Cadenza, Magentis. Źródło: Fan City Tour

Przeczytaj również
Popularne