Jak przekonać się, czy elektryk to dobry wybór? Zamiast krótkiej jazdy testowej wokół komina Volkswagen jako pierwszy uruchamia program aż 30-dniowego testowania auta przed zakupem. I to całkowicie za darmo. Pod jednym warunkiem. Jakim?
Nowy program „Test it. Love it." ma zachęcić osoby rozważające zakup samochodu elektrycznego do zapoznania się z jego funkcjonowaniem znacznie lepiej niż podczas krótkiej jazdy próbnej. Do wyboru jak na razie są ID.3, ID.4 i ID.7 Tourer. Wystarczy wejść na stronę www.testujvolkswagena.pl i się zapisać. Gdzie jest haczyk?
30-dniowy test to tak naprawdę wynajem krótkoterminowy, czyli wynajęcie auta na miesiąc. Jeśli jednak klient po teście auto zdecyduje się je kupić, kwota wynajmu zostanie odliczona od zakupu auta. A ceny zaczynają się od 1699 zł netto w przypadku modeli ID.3 i kończą na 2799 zł w przypadku największego ID.7 Tourer. Test nie może także przekroczyć 2000 km.
Program pilotażowo wprowadzony jest do salonów w Gdańsku i Gdyni, a także dwóch salonów we Wrocławiu.
30-dniowy test to próba zniesienia barier, na jakie cały czas wskazują przyszli kierowcy samochodów elektrycznych. Program pozwala zapoznać się bliżej z autem elektrycznym, bez konieczności jego kupowania. Podczas 30-dniowego testu można się przekonać, że ładowanie takiego pojazdu, także w trasie, jest coraz łatwiejsze, a zasięg nowoczesnego samochodu elektrycznego nie odbiega od aut z tradycyjnym napędem.
Volkswagen uruchomił specjalną stronę, poświęconą programowi „Test it. Love it.", na której można znaleźć wszystkie informacje dotyczące nowej inicjatywy marki z Wolfsburga. Za pomocą specjalnego formularza na stronie internetowej można zapisać się na 30-dniowy test wybranym modelem elektrycznego Volkswagena. Znajdzie się tam także kompendium wiedzy o samochodach elektrycznych i odpowiedzi na wiele pytań, które mogą się nasunąć potencjalnym klientom.
Program „Test it. Love it." ma pokazać klientom zalety samochodów elektrycznych. W każdym z salonów, które biorą udział w nowym przedsięwzięciu Volkswagena, czekają przeszkoleni pracownicy, którzy dysponują szeroką wiedzą na temat samochodów elektrycznych i ich eksploatacji. Chętnie odpowiedzą oni na wszystkie pytania uczestników programu, przygotują ich do testu, a na każdym etapie programu będą także gotowi wesprzeć testujących.
Wierzymy, że możliwość testowania auta przez kilka tygodni zamiast krótkiej jazdy testowej sprawi, że klient sam się przekona o licznych zaletach samochodów z tym napędem i przy tej okazji rozprawi się z mitami dotyczącymi aut elektrycznych – powiedział Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Osobowe.