Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Elektryczny Volkswagen na 30 dnia za darmo. Gdzie jest haczyk?

Jak przekonać się, czy elektryk to dobry wybór? Zamiast krótkiej jazdy testowej wokół komina Volkswagen jako pierwszy uruchamia program aż 30-dniowego testowania auta przed zakupem. I to całkowicie za darmo. Pod jednym warunkiem. Jakim?

Nowy program „Test it. Love it." ma zachęcić osoby rozważające zakup samochodu elektrycznego do zapoznania się z jego funkcjonowaniem znacznie lepiej niż podczas krótkiej jazdy próbnej. Do wyboru jak na razie są ID.3, ID.4 i ID.7 Tourer. Wystarczy wejść na stronę www.testujvolkswagena.pl i się zapisać. Gdzie jest haczyk?

Przetestuj i kup

30-dniowy test to tak naprawdę wynajem krótkoterminowy, czyli wynajęcie auta na miesiąc. Jeśli jednak klient po teście auto zdecyduje się je kupić, kwota wynajmu zostanie odliczona od zakupu auta. A ceny zaczynają się od 1699 zł netto w przypadku modeli ID.3 i kończą na 2799 zł w przypadku największego ID.7 Tourer. Test nie może także przekroczyć 2000 km.

Program pilotażowo wprowadzony jest do salonów w Gdańsku i Gdyni, a także dwóch salonów we Wrocławiu.

Ciagle sporo barier

30-dniowy test to próba zniesienia barier, na jakie cały czas wskazują przyszli kierowcy samochodów elektrycznych. Program pozwala zapoznać się bliżej z autem elektrycznym, bez konieczności jego kupowania. Podczas 30-dniowego testu można się przekonać, że ładowanie takiego pojazdu, także w trasie, jest coraz łatwiejsze, a zasięg nowoczesnego samochodu elektrycznego nie odbiega od aut z tradycyjnym napędem.

Volkswagen uruchomił specjalną stronę, poświęconą programowi „Test it. Love it.", na której można znaleźć wszystkie informacje dotyczące nowej inicjatywy marki z Wolfsburga. Za pomocą specjalnego formularza na stronie internetowej można zapisać się na 30-dniowy test wybranym modelem elektrycznego Volkswagena. Znajdzie się tam także kompendium wiedzy o samochodach elektrycznych i odpowiedzi na wiele pytań, które mogą się nasunąć potencjalnym klientom.

To się może udać

Program „Test it. Love it." ma pokazać klientom zalety samochodów elektrycznych. W każdym z salonów, które biorą udział w nowym przedsięwzięciu Volkswagena, czekają przeszkoleni pracownicy, którzy dysponują szeroką wiedzą na temat samochodów elektrycznych i ich eksploatacji. Chętnie odpowiedzą oni na wszystkie pytania uczestników programu, przygotują ich do testu, a na każdym etapie programu będą także gotowi wesprzeć testujących.

Wierzymy, że możliwość testowania auta przez kilka tygodni zamiast krótkiej jazdy testowej sprawi, że klient sam się przekona o licznych zaletach samochodów z tym napędem i przy tej okazji rozprawi się z mitami dotyczącymi aut elektrycznych – powiedział Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Osobowe.

Przeczytaj również
Popularne