Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

e-Faktura dla klientów EFL

eflEuropejski Fundusz Leasingowy wystartował z nowym pakietem usług w ramach Portalu KlientEFL. Portal ten oferuje klientom nowy wygląd i przyjazną ergonomię oraz większą łatwość w dotarciu do potrzebnych informacji, ich przejrzystość i czytelność, a także, nowe oczekiwane przez klientów - funkcjonalności. Klienci EFL, którzy posiadają aktywną usługę Portal KlientEFL i wypełnią odpowiedni wniosek będą otrzymywać eFaktury. Po zgłoszeniu wniosku będą mogli pobierać z Portalu dokumenty księgowe w formie elektronicznej - PDF. O wystawieniu eFaktury klient będzie informowany w wybrany przez siebie sposób (SMS, e-mail). Na Portalu KlientEFL udostępnionych jest 18 wniosków posprzedażowych. Niektóre typy wniosków jak np. Opinia o kliencie, Upoważnienie do wyjazdu za granicę są realizowane natychmiastowo, a dokumenty klient może pobrać bezpośrednio z Portalu. Ponadto, Portal umożliwia bezpośrednią komunikację ze specjalistami zajmującymi się realizacją spraw posprzedażowych. Bieżąca informacja o etapie realizacji złożonych wniosków posprzedażowych niewątpliwie usprawni obsługę klienta. Internetowa aplikacja Portal KlientEFL daje możliwość zarządzania zarówno umowami leasingu jak i flotą samochodową. Dostęp do historii transakcji na kartach paliwowych oraz do informacji o pozostałym limicie zakupowym z pewnością usprawni nadzór nad wydatkami paliwowymi. - EFL od ponad 20 lat wspiera polskich przedsiębiorców. Pozycja lidera i przyznany w ubiegłym roku tytuł Firmy Przyjaznej klientowi zobowiązuje nas do dbałości o jakość świadczonych usług. Słuchamy naszych klientów i dostosowujemy naszą obsługę do ich potrzeb i oczekiwań. Portal KlientEFL został stworzony z myślą o dalszym usprawnieniu kontaktu klienta z naszą firmą, umożliwieniu sprawnego i szybkiego załatwienia spraw klienta związanych z zawartą umową bez konieczności osobistego pojawienia się w placówce Spółki. Dzięki Portalowi Klient w każdej chwili, o dowolnej porze, przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu ma dostęp do kluczowych informacji dotyczących zawartych umów (np. informacje o płatnościach i fakturach), może złożyć wniosek o dokonanie zmian na umowie, zaktualizować swoje dane korespondencyjne, wysłać zapytanie do specjalisty uzyskując potrzebne informacje, może też śledzić etapy realizacji zgłoszonej sprawy - mówi Irena Szymańska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta. Europejski Fundusz Leasingowy wprowadzając odświeżoną usługę Portal KlientEFL wyznaczył nowy standard obsługi klientów leasingowych w Polsce. Portal został uruchomiony w 2006 roku. Aktualną, odświeżoną i wzbogaconą wersję można obejrzeć, również w wersji demonstracyjnej pod adresem: http://klient.efl.com.pl - Nowy Portal oprócz dużej liczby nowych funkcjonalności cechuje bardzo intuicyjna nawigacja. Dotarcie do informacji czy też wypełnienie wniosku wspomagane jest przez pojawiającą się na każdym etapie pomoc - charakterystyczne chmurki. Cały proces jest na bieżąco weryfikowany, a klient ma pewność, że wniosek został wypełniony poprawnie - dodaje Marcin Czajkowski, kierownik Centrum Usług Dodatkowych w EFL. Źródło: EFL

Przeczytaj również
Popularne