Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Adam Roguski dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen

VOLKSWAGEN IconDyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen w Polsce został Adam Roguski, obowiązki pełni od 1 sierpnia. Adam Roguski ma 46 lat i od 16 lat związany jest z branżą motoryzacyjną w Polsce. W swojej zawodowej karierze pełnił funkcję szefa sprzedaży regionu południowo – zachodniego marki Citroen w Polsce, następnie odpowiedzialny był za szkolenia i metody handlowe. W 2004 roku rozpoczął pracę w Toyota Motor Poland początkowo na stanowisku wewnętrznego trenera, następnie objął funkcję eksperta ds. CRM, marketingu bezpośredniego i programów lojalnościowych.Od 1 sierpnia Adam Roguski odpowiedzialny jest za rozwój sieci dealerskiej marki Volkswagen w Polsce, podlega bezpośrednio dyrektorowi marki Volkswagen Wojciechowi Tomaszkiewiczowi.Antoni Chmiel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju sieci dealerskiej w Dziale Volkswagen Samochody Osobowe, objął stanowisko kierownika regionalnego ds. rozwoju sieci dealerskiej w Wolfsburgu.Swoją karierę w strukturach firmy Antoni Chmiel rozpoczął w 1999 roku jako trener marki VW, podejmując kolejne wyzwania zawodowe, w zeszłym roku został dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej w Dziale Volkswagen Samochody Osobowe. Warto podkreślić, że od samego początku swojej kariery Antoni Chmiel był związany z marką Volkswagen. W Wolfsburgu odpowiedzialny będzie za rozwój sieci oraz jakość obsługi na rynkach polskim oraz holenderskim.Źródło : Volkswagen 

Przeczytaj również
Popularne