Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

MOL Polska zdobywa nagrodę „Stacja Benzynowa Roku 2023” i otwiera nowe stacje.

Nowo otwarta stacja MOL Polska Klemencice otrzymuje tytuł „Stacja Benzynowa Roku 2023” oraz trzy nagrody za najlepsze menu, koncept kawowy i koncept gastronomiczny. Nagrody przyznało jury ekspertów branżowych na XXII Forum PetroTrend® 2023.

XI edycja prestiżowego konkursu „Stacji Benzynowa Roku” okazała się bardzo udana dla nowo otwartej stacji MOL 834 Klemencice. Podczas najważniejszego corocznego spotkania branży, XXII Forum PetroTrend® 2023, które odbyło się 20 marca w Warszawie, MOL Polska otrzymała nagrody w czterech kategoriach, w tym najważniejszej - Stacja Benzynowa Roku 2023!

Jury, składające się z prelegentów, panelistów i moderatorów Forum Rynku Stacji Paliw Forum PetroTrend®, doceniło i uznało stację w Klemencicach także za zwycięzcę w kategoriach konceptu gastronomicznego, konceptu kawowego oraz najlepszego menu na stacji paliw.

"Cieszę się z uznania ekspertów branżowych, wyrażonego aż czterema nagrodami w prestiżowym konkursie Stacja Benzynowa Roku 2023. Nagrody zostały przyznane stacji MOP Klemencice, pierwszej zbudowanej i otwartej pod marką MOL Polska. Gratuluję całemu zespołowi, to wspaniały sukces i dobry prognostyk dla naszych partnerów, ajentów i franczyzobiorców. Skupiamy się teraz na zdobywaniu polskich klientów i rozwijaniu sieci MOL Polska", powiedział Richard Austen, prezes MOL Polska.

Nowa stacja, zlokalizowana w Klemencicach przy drodze S7, jest pierwszym z niemal 500 obiektów, które przyjmą standardy i markę MOL. W ofercie stacji znajdują się wysokiej jakości paliwa MOL EVO oraz paliwa premium EVO Plus.  Paliwa zawierają dodatki EVOTECH o właściwościach oczyszczających silniki i utrzymujących je w czystości. Razem z nową stacją na polskim rynku z powodzeniem zadebiutował nagrodzony koncept gastronomiczny Fresh Corner, w którym serwowane są pyszne dania i doskonała kawa.

MOL Polska szybko wzmacnia swoją obecność w Polsce. Dążąc do bycia drugą co do wielkości siecią stacji w Polsce, firma właśnie otworzyła dwie nowe stacje w Przyjmach i Budykierzu, niedaleko Wyszkowa i Ostrowi Mazowieckiej, na trasie S8 (odcinek Warszawa – Białystok po obu stronach). Do końca okresu letniego 2023 roku proces rebrandingu obejmie 100 stacji.

Paliwa dostępne na stacjach MOL Polska będą pochodzić głównie z polskich rafinerii, a oferta zostanie rozbudowana również o paliwa alternatywne. Na wielu rynkach regionu Grupa MOL była jedną z pierwszych sieci wprowadzających szeroką ofertę gastronomiczną. Podstawą oferty nowego konceptu od początku stanowiły najwyższej jakości kawa oraz hot-dogi. 

Dla Grupy MOL, Polska jest naturalnym kierunkiem rozwoju jako duży, dojrzały rynek z silną gospodarką i stabilnym otoczeniu regulacyjnym. Nie bez znaczenia jest także wysoki stopień motoryzacji rynku. Sieć Grupy MOL to niemal 2500 stacji w regionie. Mając taki potencjał Grupa MOL z powodzeniem wprowadza nowe pomysły i konkurencyjną ofertę dla klientów. Europa Środkowa i Wschodnia to główny obszar działalności Grupy MOL. W Polsce firma zamierza stać się preferowaną siecią stacji dla polskich klientów.

Konkurs „Stacja Benzynowa Roku” jest organizowany przez wydawcę magazynu Stacja Benzynowa & Convenience Store i portalu www.petrolnet.pl.

Pełna lista kategorii, finalistów i zwycięzców znajduje się na stronie internetowej: https://www.petrolnet.pl/znamy-zwyciezcow-xi-edycji-prestizowego-konkursu-stacja-benzynowa-roku-2023/

 

Ważne informacje o MOL:

  • Grupa MOL jest obecna na polskim rynku od 1997 roku. Od 2004 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a ponad 20% naszych zagranicznych inwestorów stanowią podmioty z Polski.
  • Przed transakcją w Polsce, nasz segment detaliczny był obecny na 9 rynkach w regionie, zajmując w większości z nich wiodące pozycje. Jesteśmy zobligowani by wykorzystywać istotne okazje do rozwoju w regionie. Dzięki transakcji staliśmy się od razu trzecim największym graczem na rynku.
  • Koncept Fresh Corner został uruchomiony w 2015 roku. W ofercie dla podróżujących osób  znajdują się pierwszorzędne kawę, hot dogi, świeże kanapki i ciastka. Sieć obejmuje obecnie 1 085 punktów sprzedaży w regionie, a Grupa MOL sprzedając 53 miliony filiżanek kawy rocznie, stała się jedną z największych sieci kawiarni w Europie, 
  • Ważnym elementem oferty gastronomicznej są także hot dogi, których sprzedaż to ponad 27 milionów rocznie.

 

 

Przeczytaj również
Popularne