Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
efleetmanager

Melex – karetka, śmieciarka czy pojazd dostawczy

Wszystkie sportowe buty to adidasy, terenowe samochody to Jeep’y, a niewielkie, bezszelestne pojazdy elektryczne – to Melexy. Mimo niewielkich rozmiarów ich funkcjonalność może zadziwiać. Do oferty mieleckiego producenta dołącza…karetka.

Często przechadzając się po ulicach miast, obojętnie czy jako ich mieszkańcy czy turyści możemy dostrzec wypełnione turystami Melexy z których dobiega głos przewodnika. Nic dziwnego, bo oferta mieleckiego producenta na pojazdy osobowe jest bardzo szeroka. Są to zarówno pojazdy z jak i bez homologacji. Oferują możliwość przewiezienia do ośmiorga pasażerów, mogą występować z dachem bądź bez a dodatkowym atutem jest bardzo szeroka oferta personalizacji. Pozwala ona dopasować pojazdy do potrzeb marketingowych firmy, bo jej kolorów firmowych. To idealne rozwiązanie dla kurortów, hoteli, uzdrowisk. Melexy bardzo często spotyka się także właśnie w miastach jako czy na terenie ogrodów zoologicznych. Ikonicznym wręcz obrazkiem jest widok Melexa na polu golfowym. Poza estetyką niezaprzeczalną zaletą jest bezemisyjna i cicha praca, ponieważ bardzo często zapomina się o zanieczyszczeniu hałasem.

Ładowność ponad 1 tonę

Podobnie jak w przypadku samochodów, te osobowe służą do użytku prywatnego lub firmowego. Kiedy mowa o autach dostawczych, te kupowane są niemal wyłącznie na firmy. W przypadku firmy Melex oferta modeli transportowych jest jeszcze bardziej imponująca, niż modeli osobowych. Większość z nich to pojazdy dwumiejscowe, a rodzaj zabudowy możemy sobie spersonalizować. Od otwartej paki, poprzez zamykany kontener z drzwiami lub roletą. To idealne pojazdy do transportu ostatniej mili w ciasnych ulicach. Większe pojazdy, przystosowane do przewozu cięższych i większych towarów oferują ładowność 160, 265, 485, 620 a nawet tonę! Wiedzieliście, że na wyposażeniu dodatkowym jest hak? Jeżeli chodzi o zastosowania modeli bagażowych, to ogranicza nas tylko wyobraźnia. Przy definicji, czym jest transport ostatniej mili powinno znajdować się zdjęcie Melexa.

Karetka i nie tylko

Przyczynkiem do napisania tego materiału było zaprezentowanie przez mielecką firmę modelu ratowniczego. Zanim o tym, słów kilka o innych modelach do zadań tych zwykłych jak i specjalnych. Przypomnijcie sobie ile razy widzieliście i słyszeliście trąbiącą śmieciarkę, która nie mogła wjechać w ciasne i zastawione samochodami uliczki. Tymczasem śmieciarka zabudowana na modelu Melex nie tylko wszędzie się zmieści, ale zrobi to bezszelestnie. Melex może także występować jako…wóz strażacki, pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych – idealne rozwiązanie dla lotnisk czy centrów konferencyjnych. Jedną z ciekawszych zabudów jest wóz z mobilnym systemem hydroforowym i zbiornikiem na ciecz o pojemności 500 litrów. Pojazd może służyć do mycia, dezynfekcji czy podlewania, a po zdemontowaniu zbiornika jest po prostu pojazdem użytkowym.

Nowość

Jednak prawdziwą nowością w gamie producenta z Mielca jest, wspomniany już wyżej, ambulans. Zbudowany na modelu N.CLASSIC 468 elektryczny wóz medyczny wyposażony jest w uchwyt do defibrylatora czy nosze. Poza tym, podobnie jak w przypadku innych modeli może być doposażamy indywidualnie za życzenie klientów. To oczywiste wyposażenie szpitali, ale nie tylko. Doskonale sprawdzi się jako pojazd ratowniczy będący na wyposażeniu miast, może służyć także w dużych fabrykach i zakładach produkcyjnych. Oczywistym miejscem, gdzie się sprawdzi to duże ośrodki sportowe, sanatoria czy miejsca turystyczne, jak chociażby parki rozrywki. Może być także użytkowany okazjonalnie podczas imprez masowych, jako dodatkowe zabezpieczenie medyczne. W przypadku tego pojazdu życzymy, aby po zakupie był zawsze na posterunku, ale najmniej używany.

Przeczytaj również
Popularne