Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Lotos Pay&Go – z myślą o klientach flotowych

W kwietniu tego roku w aplikacji Lotos Pay&Go wdrożona została funkcjonalność związaną z obsługą kart Lotos Biznes Gotówka. To kolejne udogodnienie nad jakim pracuje zespół projektowy w spółce Lotos Paliwa.

Gotówkowe karty Lotos Biznes to, poza kartami flotowymi sektora MŚP, także karty wydane na podstawie tzw. umów pracowniczych. Chodzi o ofertę skierowaną dla firm, które wykorzystują kartę Lotos Biznes (i związane z nią zniżki na paliwo i usługi) jako dodatkowy benefit dla swoich pracowników.

Po dodaniu w aplikacji swojej karty Lotos Biznes Gotówka klient może użyć jej w koszyku, bądź nie (wybór, czy używać jej domyślnie przy każdej transakcji pozostawiono klientowi). Rabaty na paliwo, jak i produkty pozapaliwowe zostaną naliczone automatycznie przed finalizacją transakcji, dzięki czemu rachunek klienta jest pomniejszony o umowne zniżki. Dzieje się tak dzięki bezpośredniemu połączeniu aplikacji z systemem flotowym Lotos Paliwa.

Lotos Pay&Go to aplikacja, która umożliwia płacenie za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze na większości stacji Lotos. Wystarczy zarejestrować się i skorzystać z płatności za pomocą BLIKa lub zdefiniowanej w aplikacji karty bankowej. Z usługi można korzystać poprzez zeskanowanie kodu QR znajdującego się na dystrybutorze. Aplikacja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i prowadzących działalność gospodarczą.

Aplikacja umożliwia także nawigowanie do najbliższej stacji paliw wraz z możliwością wyboru przez klienta produktu/usługi, jaka go interesuje oraz obsługiwanych na stacji kart flotowych/lojalnościowych (zawężenie listy stacji). Po uruchomieniu modułu map aplikacja podpowiada trzy stacje w najbliższej odległości od lokalizacji w jakiej znajduje się klient dając od razu możliwość wyboru danego obiektu i uruchomienia nawigacji.

Wystarczy zeskanować kod QR na dystrybutorze po zakończonym tankowaniu a w aplikacji pojawi się informacja o ilości, wartości i rodzaju zatankowanego paliwa. Aplikacja już teraz jest przygotowana do rozliczania za pomocą jednej transakcji wielu pozycji w koszyku. Dziś można tak rozliczyć dwa niezależne nalania z dystrybutorów np.: PB+LPG czy ON+AdBlue, a w przyszłości (po uruchomieniu testowanej funkcjonalności) do jednego koszyka będzie można dodać produkt z kawiarki czy płyn do spryskiwaczy z podjazdu (tu za pomocą zeskanowania kodu kreskowego produktu). Co ważne, jeżeli klient będzie chciał tylko zapłacić za kawę (bez tankowania) – aplikacja także mu to umożliwi – wystarczy zeskanować kod QR przy kawiarce i odpowiednie menu wyboru napoju wyświetli się w aplikacji.

Kolejna integracja, tym razem z systemem do zarządzania programem lojalnościowym Lotos Navigator, umożliwia klientowi dodanie karty programu lojalnościowego Navigator, dzięki czemu za każdą dokonaną transakcję za pomocą Lotos Pay&Go naliczone zostaną punkty lojalnościowe do wykorzystania przez klienta w programie. Na ekranie aplikacji oprócz wizerunku karty, prezentowane jest aktualne saldo punktowe oraz kod kreskowy karty Navigator, dzięki czemu klient w przypadku dokonywania transakcji na stacji paliw nie musi mieć ze sobą karty fizycznej – wystarczy, że pokaże kod kreskowy kasjerowi.

Zgodnie z trendami, po dokonaniu każdej transakcji, klient otrzymuje potwierdzenie jej dokonania w postaci faktury/potwierdzenia elektronicznego zawierającego wszystkie dane dotyczące transakcji na podany w aplikacji adres email. W aplikacji udostępniona jest też historia dokonanych przez klienta transakcji. Dzięki tej funkcjonalności klient w łatwy sposób może podejrzeć historię wizyt na stacjach LOTOS, szczegóły dokonanych zakupów oraz pobrać, bądź ponownie wysłać na adres email fakturę/potwierdzenie dokonanej transakcji.

 

Lotos Paliwa

Przeczytaj również
Popularne