Dzięki solidnym silnikom diesla i możliwościom ładunkowym jest doceniany w wielu branżach, np. transportowej, budowlanej czy rolniczej.
ISUZU to japońska marka z ponad stuletnią tradycją znana z produkcji silników Diesla, samochodów dostawczych czy ciężarówek. Oferuje wytrzymałe pojazdy, które sprawdzają się w wymagających warunkach pracy, np. transporcie, budownictwie czy rolnictwie. Na rynku polskim pick-up D-Max wciąż zdobywa nowych klientów, którzy doceniają jego możliwości terenowe. Teraz jest dostępny już od 120 450 tys. zł netto wraz pakietem serwisowym już od 1 zł netto.
ISUZU D-Max jest napędzany przez trwałe, oszczędne silniki diesla o pojemności 1,9 litra, które zapewniają moc potrzebną do pokonywania nierównych, trudnych obszarów, takich jak pola uprawne, strome wzniesienia czy drogi gruntowe. Wytrzymałe zawieszenie oraz wzmocnione podwozie sprawiają, że D-Max trzyma się drogi w każdym terenie i radzi sobie nawet z ciężkimi ładunkami. Wysoki prześwit i solidna konstrukcja sprawiają, że samochód z łatwością pokonuje przeszkody, np. kamienie, doły czy inne nierówności.
Wysoka ładowność to jeden z kluczowych atutów tego samochodu. D-Max oferuje dużą, solidną pojemność paki, bo niemal 1,1 tony, umożliwiającą przewożenie specjalistycznego sprzętu, narzędzi rolniczych, materiałów budowlanych, a nawet drobnych maszyn rolniczych. Co więcej, pick-up może ciągnąć przyczepę ważącą nawet do 3,5 tony.
ISUZU D-Max wyposażony jest w napęd na cztery koła (4 x 4), a także blokadę tylnego mostu, co pozwala na sprawne poruszanie się po błotnistych polach, śnieżnych drogach czy stromych wzniesieniach. Poza tym głębokość brodzenia samochodu to aż 800mm, a kąt natarcia wynosi 30.5°, co oznacza, że pojazd może bezpiecznie podjechać pod stromą przeszkodę bez ryzyka uszkodzenia elementów podwozia.
ISUZU D-Max oferują wiele technologii wspomagających pracę kierowcy. To nie tylko ułatwia codzienne zadania, ale również zwiększa komfort prowadzenia pojazdu. Samochód już w wersji podstawowej jest wyposażony w ponad 20 systemów bezpieczeństwa. Wśród nich znajdują się: asystent ruszania pod górę (Hill Start Assist), który zapobiega cofnięciu się samochodu, kontrola zjazdu (Hill Descent Control) - automatycznie regulująca prędkość na stromych zjazdach, czy kontrola kołysania przyczepy (Trailer Sway Control), która pomaga w stabilizacji pojazdu i przyczepy w sytuacjach, gdy zaczynają się one kołysać na boki.
Warto podkreślić, że samochód jest również wyposażony w poduszkę centralną (w wersjach z podwójną oraz przedłużoną kabiną), która jest umieszczona w przedniej części, między siedzeniami kierowcy i pasażera. Jest to nowoczesny element, który ma na celu ochronę pasażerów przed urazami wynikającymi z uderzenia w siebie nawzajem podczas kolizji.
D-max, chociaż stworzony do trudnych warunków, wyróżnia się swoim przestronnym i komfortowym wnętrzem. Ergonomia foteli, liczba schowków, wysokiej jakości materiały wykończeniowe, system multimedialny z ekranem dotykowym czy klimatyzacja, dostępna już w wersji podstawowej samochodu, sprawiają, że kierowcy mogą się cieszyć wygodą podczas długich godzin pracy, jak i wielogodzinnych podróży.
Dodatkowym atutem D-Maxa jest również jego cena. Podstawową roboczą odmianę LS z 2023 roku można kupić już od 120 450 tys. zł netto. Pick-up jest objęty 5-letnią gwarancją producenta i 12-letnią gwarancją na przerdzewienia, czym wyróżnia się spośród konkurentów.