Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Hyundai podsumował dokonania i nakreślił plany na przyszłość

Hyundai ma się czym pochwalić. Obecnie jest trzecim producentem samochodów na świecie, z produkcją przekraczającą 4 mln samochodów rocznie. W najważniejszej fabryce dla marki Hyundai, w Ulsan, powstało ok. 1,5 mln pojazdów. Podczas specjalnego spotkania przedstawiono znacznie więcej interesujących faktów.

Wartość marki wyceniana jest obecnie na 20,4 mld dolarów, co daje jej 32 miejsce  w rankingu Best Global Brands 2023.

Marka realizuje potężne plany inwestycyjne. Na szeroko rozumianą mobilność zaplanowano inwestycje na poziomie 47 mld dolarów w latach 2020-2025. W dłuższej perspektywie, bo na lata 2020-2030 zaplanowano inwestycje w rozwój ogniw paliwowych.

W ciągu 11 miesiecy br. zarejestrowano na polskim rynku ok 24,6 tys. samochodów 14 modeli Hyundaia, co dało jej udział rynkowy na poziomie 5,7%. W tym okresie dostarczono klientom 422 samochody na prąd. Do końca 2023 roku 80% polskiej gamy Hyundaia jest zelektryfikowana. W mixie rejestracji dominują jednak modele spalinowe, stanowiące 44% rejestracji. Miękkie hybrydy osiągnęły udział 30%. Co piątym samochodem była pełna hybryda HEV.

Już na początku przyszłego roku zadebiutuje w Polsce topowy SUV Santa Fe nowej generacji. W nowy wymiar osiągów przeniesie kierowców elektryczny Hyundai Ioniq 5 N, który dysponuje mocą 650 KM. Ale to nie wszystko. Poza modernizacjami gamy i30, modelu Bayon i Tucson czeka nas debiut minivana Staria.

 

Hyundai

Przeczytaj również
Popularne