Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Hyundai odświeżył model i10

Hyundai zmodernizował nieco trzecią generację modelu i10 produkowaną od 2019 roku w tureckim Izmirze. W odróżnieniu od wielu konkurentów firma nie zamierza rezygnować z oferowania miejskich modeli.

Kurcząca się liczba rywali sprawia, że mimo zmniejszania się całego segmentu, pozostaje całkiem spory fragment rynkowego tortu, który rywale oddają Hyundaiowi bez walki.

Wewnętrzna część reflektorów oraz przednia i tylna sygnatura LED zostały przeprojektowane. Przednie światła LED do jazdy dziennej zostały zintegrowane z przednią osłoną chłodnicy, która ma nowy wzór siatki o strukturze plastra miodu. Dodatkowo tylne światła LED wyświetlają teraz literę „H” na poziomej linii tylnej klapy. Model posiada również nowo zaprojektowane 15-calowe felgi aluminiowe. Model i10 będzie dostępny w dziewięciu kolorach nadwozia – z których dwa są nowe: Lumen Grey, jasny i jasnoszary kolor z perłowym wykończeniem oraz Meta Blue z niebiesko-fioletowymi refleksami i perłowym wykończeniem.

Klienci mają możliwość zakupu usportowionego wariantu i10 N Line. Wersja ta ma elementy stylistyczne inspirowane sportami motorowymi, w tym specjalnie zaprojektowane zderzaki, wstawki i czerwone akcenty. Oparcia siedzeń są obszyte tkaniną Triple Red Line, a model jest wyposażony w nowe 16-calowe felgi aluminiowe.

 

Firma dodała również zaawansowane funkcje łączności. W samochodzie znajdziemy standardowy 4,2-calowy panel LCD, USB typu C z przodu i z tyłu, eCall drugiej generacji oparty na sieci 4G oraz aktualizacje map w trybie Over The Air (OTA). Na środku mamy osadzony 8-calowy wyświetlacz z nawigacją audio-wideo (AVN), bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodową ładowarką oraz najnowszą aktualizacją telematyki Bluelink. Model jest również standardowo wyposażony w więcej funkcji bezpieczeństwa Hyundai Smart Sense. Asystent unikania kolizji czołowych (FCA) w trybie „Miasto”, „Podmiejskie” i „Pieszy” został również rozszerzony o tryb „Rowerzysta”. FCA pomaga wykrywać i unikać potencjalnych wypadków z przeszkodami z przodu. Asystent podążania pasem ruchu (LFA) wykorzystuje układ kierowniczy, aby pomóc samochodowi utrzymać się na aktualnym pasie ruchu. Funkcja Rear Occupant Alert (ROA) przypomina kierowcy za pomocą komunikatu w zestawie wskaźników, jeśli tylne drzwi zostały otwarte podczas podróży – aby zapobiec pozostawieniu kogokolwiek lub czegokolwiek na tylnym siedzeniu.

 

PD

Przeczytaj również
Popularne