Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Nowa odsłona flotowego konsultingu

Marki Škoda i Volkswagen Financial Services zorganizowały warsztaty
z menedżerami flot, w ramach planowanego na bieżący rok rozszerzenia programu Biznes Ekspert – dostępnego online narzędzia, które jest nowym rozwiązaniem w branży flotowej.

Program Biznes Ekspert został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach – ich właściciele i menedżerowie flot mogą korzystać
z udostępnionych przez Biznes Ekspert narzędzi (aplikacji, systemów, raportów)
i wsparcia profesjonalnych doradców. Dzięki temu firmy mogą podejmować właściwe decyzje dotyczące finansowania i zarządzania pojazdami.

Zorganizowane przez ŠKODĘ i Volkswagen Financial Services warsztaty odbyły się
6 marca br. w Warszawie. Wzięła w nich udział grupa doświadczonych menedżerów flot. – Celem warsztatów było zweryfikowanie razem z flotowcami merytorycznego zakresu narzędzia online w formie ankiety, którego wprowadzenie planujemy na III kwartał bieżącego roku. To kolejny krok w rozwoju konsultingu w ramach Biznes Eksperta. – podkreślił dr Daniel Trzaskowski, Dyrektor Zarządzający Biznesu Flotowego
w Volkswagen Financial Services.

Idea ankiety jest prosta: menedżer floty po udzieleniu odpowiedzi na 35 pytań otrzyma informację zwrotną wraz z oceną jego działań w następujących obszarach:

  1. Zasoby do zarządzania flotą.
  2. Telematyka oraz systemy do zarządzania flotą.
  3. Polityka flotowa i mobilność.
  4. Kontrola kosztów.
  5. Szkodowość.
  6. Compliance.
  7. Bezpieczeństwo i ekologia.

Wypełnienie ankiety pozwoli menedżerowi sprawdzić, czy i w jakim stopniu jego flota jest profesjonalnie zarządzana, w porównaniu do odpowiedzi innych flotowców. Otrzyma więc ocenę swojego profesjonalizmu w odniesieniu do rynku, a także informację, które obszary należy poprawić. Kolejnym krokiem będzie omówienie uzyskanych wyników z doradcą Biznes Eksperta lub Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży Flotowej.

– Zależy nam na jak największej wiarygodności danych w ankiecie. Tylko w takiej formie będzie ona wartościowym narzędziem. Dlatego poprosiliśmy naszych klientów – doświadczonych menedżerów flot – o wskazanie, czy oceny, które przypisaliśmy do poszczególnych odpowiedzi są adekwatne, czy któreś powinny być wyżej lub najwyżej oceniane i które dałyby im najbardziej użyteczną wiedzę. – podsumował dr Daniel Trzaskowski.

Przeczytaj również
Popularne