Już 20 listopada br. rozpocznie się druga edycja merytorycznej konferencji „Leasing a ubezpieczenia". Zorganizowane przez Związek Polskiego Leasingu dwudniowe spotkanie ekspertów obydwu branż to kilkanaście merytorycznych paneli dyskusyjnych, pięć warsztatów, zajęcia integracyjne oraz mnóstwo możliwości nawiązania i rozwijania kontaktów biznesowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Magazyn Fleet.
Celem konferencji „Leasing a ubezpieczenia” jest wymiana wiedzy i doświadczeń dwóch silnych, doskonale rozwijających się branż sektora finansowego. – Eksperci skupią się na wyznaczeniu trendów i określeniu wizji rozwoju leasingu i ubezpieczeń w dynamicznie zmieniających się realiach gospodarczych. Omówią zagadnienia z takich obszarów, jak: digitalizacja procesów i procedur, wybrane aspekty prawne, właściwe zarządzanie szkodowością oraz klientocentryzm, czyli obszar wyznaczający kierunek rozwoju obydwu branż. – wymienia Monika Constant, Prezes Zarządu Związku Polskiego Leasingu, organizatora konferencji.
Biznes to również nowe wyzwania, dlatego odrębna część konferencji zostanie poświęcona tematyce ESG. Skrót ESG pojawia się w mediach szczególnie często, jednak wiedza i świadomość firm na temat tego nowego, pozafinansowego sposobu raportowania działalności wciąż jest zbyt nikła. – Obok nowych tematów konferencja „Leasing a ubezpieczenia” zaskoczy swoich gości również nowymi formami dzielenia się wiedzą. Partnerzy konferencji przygotowali pięć dodatkowych zajęć w formie warsztatów, z których każdy stacjonarny uczestnik konferencji będzie mógł wybrać dwa najbardziej interesujące go tematy, z dziedziny prawa, podatków, optymalizacji i kontroli wydatków czy zarządzania agile. – wyjaśnia Monika Constant z ZPL.
Mocną merytorykę konferencji – obok członków ZPL oraz ich spółek-córek wyspecjalizowanych w ubezpieczeniach – współtworzy kilkunastu Partnerów. Są to firmy z branż ubezpieczeniowej i cyfrowej, przedstawiciele kancelarii prawnych, ale i eksperci z dziedziny budowy społeczeństwa digitalnego, zrównoważonego rozwoju czy psychologii i behawioryzmu.
Partnerem Tytularnym konferencji „Leasing a ubezpieczenia” jest PZU SA.
Partner Strategiczny to TUiR Warta S.A., a Partner Główny – Ergo-Hestia S.A.
Panele dyskusyjne, prezentacje i warsztaty poprowadzi niemal 60 prelegentów. W wydarzeniu w formie stacjonarnej weźmie udział 200-250 osób, a zdalnie, poprzez streaming – około 100-200 uczestników.
– Dążymy do tego, aby konferencja „Leasing a ubezpieczenia” była dla naszych gości niezapomnianym przeżyciem. Wśród niespodzianek, które przygotowaliśmy dla uczestników obecnych na miejscu, są uroczysta kolacja, możliwość prowadzenia biznesowych rozmów do późna i w nieformalnej atmosferze oraz konkursy z ciekawymi nagrodami. Jesteśmy także ciekawi reakcji gości konferencji na wspólne aktywności w mniejszych grupach, pozwalające na integrację osób reprezentujących różne branże, wizje biznesowe, umiejętności i temperamenty. Gotowanie w małych grupach, a następnie degustacja potraw ocenionych i nagrodzonych przez jury, to niezwykłe wyzwanie – podkreśla Prezes ZPL, Monika Constant.
Chętni będą mogli również skorzystać z jazd próbnych w pełni elektrycznymi Nissanami Ariya czy odprężyć się w AquaParku.
Konferencja odbędzie się 20 i 21 listopada br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance pod Warszawą.
Szczegółowe informacje, przebieg konferencji oraz zdalna rejestracja na to wyjątkowe wydarzenie są dostępne stronie internetowej ZPL www.leasing-a-ubezpieczenia.pl
Związek Polskiego Leasingu (ZPL) to organizacja reprezentująca 90 proc. rynku leasingu w Polsce, która skupia 32 podmioty. Związek zrzesza głównie firmy leasingowe, ale także firmy i organizacje związane z rynkiem wynajmu (Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów). ZPL uczestniczy w pracach grup i zespołów roboczych przygotowujących i opiniujących projekty regulacji prawnych dotyczących branży leasingowej. Przedstawiciele ZPL utrzymują bieżące kontakty z przedstawicielami administracji publicznej i parlamentarzystami. ZPL monitoruje, opiniuje, przygotowuje lub zleca przygotowanie ekspertyz w zakresie regulacji dotyczących leasingu. Organizacja prowadzi także działania wizerunkowe i edukacyjne na rzecz propagowania leasingu jako narzędzia wspierającego rozwój przedsiębiorczości. Na gruncie europejskim Związek jest aktywnym członkiem Leaseurope, organizacji w skład, której wchodzi 45 związków z 32 krajów Europy. Polska organizacja leasingowa ma swojego reprezentanta w Radzie Dyrektorów Leaseurope, uczestniczy w pracach powołanych przez Leaseurope Grupy Sterującej ds. Motoryzacji, Grupy ds. Prawnych, a także współpracuje z innymi komitetami i grupami roboczymi w Leaseurope. Więcej na temat ZPL na http://leasing.org.pl/ oraz na profilu na LinkedIn: https://pl.linkedin.com/company/zwiazekpolskiego-leasingu-zp