Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Cenny jak Hyundai

 

W 2019 roku Hyundai odnotował wzrost wartości o 4,6 procent, dzięki czemu zajął 36. miejsce w rankingu Interbrand 2019 najbardziej wartościowych marek na świecie i 6. lokatę wśród producentów samochodów.

 

Od pierwszej publikacji raportu Interbrand w 2005 roku, marka Hyundai konsekwentnie znajduje się w pierwszej 100-tce rankingu. W ciągu 15 lat firma awansowała aż o 48 pozycji oraz odnotowała wzrost wartości o 10 mld USD. Należy także podkreślić, że pomimo trwającego spowolnienia światowej gospodarki, Hyundai utrzymał ponad czteroprocentowe tempo wzrostu wartości i znalazł się w pierwszej 40-tce najbardziej wartościowych marek piąty rok z rzędu.

 

Hyundai’s Fuel Cell Electric Vehicle Vision 2030 to plan firmy zakładający dalszą budowę społeczeństwa opartego o wodór oraz produkcję systemów ogniw paliwowych i przyspieszenie innowacji w tym obszarze także poza sektorem transportu samochodowego, z zamiarem stworzenia świata napędzanego czystą energią.

 

Firma pracuje nieustannie nad wzmacnianiem wizerunku marki. Hyundai Motor Group jest jednym z współprzewodniczących Rady Wodorowej, światowego sojuszu sześćdziesięciu wiodących firm energetycznych, transportowych i przemysłowych, które łączy długofalowa wizja globalnej gospodarki wodorowej. Angażuje się także aktywnie swoje zasoby w obszarze mobilność przyszłości i dywersyfikuje portfolio biznesowe, obejmujące już nie tylko sprzedaż samochodów, ale także robotykę, mikro-mobilność, carsharing, usługi z zakresu łączność i inne. Wszystkie te innowacje odgrywają kluczową rolę w podnoszeniu konkurencyjności marki w różnych sektorach.

Na Targach we Frankfurcie Hyundai pokazał m.in. nowy model i10,.

W ubiegłym roku Hyundai, jako pierwszy producent samochodów z Korei Południowej, otrzymał nagrodę Red Dot: Marka Roku 2018. Nagroda Red Dot to jedno z najważniejszych na świecie wyróżnień w dziedzinie projektowania i jest najlepszym świadectwem najwyższej jakości i innowacyjności marki. Hyundai otrzymał już łącznie cztery nagrody Red Dot, a także trzy wyróżnienia Red Dot: Best of the Best.

Firma konsultingowa Interbrand co roku przeprowadza ocenę, a następnie publikuje ranking największych światowych marek. Wartość marki na potrzeby rankingu obliczana jest na podstawie kompleksowej oceny zeznań podatkowych oraz działań marketingowych, które wykorzystywane są do oszacowania jej przyszłych przychodów.

Przeczytaj również
Popularne