Ankiety wykonywane są cyklicznie, przy pomocy profesjonalnych i obiektywnych narzędzi nadzorowanych przez zewnętrzną firmę.
Podczas najnowszego badania, przeprowadzonego w kwietniu bieżącego roku, skierowanego do menedżerów flot, firma odnotowała znaczny wzrost satysfakcji Klientów.
W 2019 roku badanie dało wynik 48, natomiast badanie przeprowadzone w tym roku pokazało już wynik 65 w parametrach skali od -100 do 100. Daje to bardzo satysfakcjonujący wynik wzrostu zadowolenia Klientów o ok. 20% w odniesieniu do analogicznego badania w zeszłym roku.
Klienci doceniają w szczególności wiedzę pracowników Business Lease i umiejętność dopasowania odpowiednich do potrzeb rozwiązań, a także uprzejmość, proaktywną i partnerską współpracę, jak i doskonałe zrozumienie oczekiwań.
„Wysoka jakość obsługi jest bardzo ważnym elementem naszej filozofii, dlatego cieszy tendencja wzrostowa w ocenach naszych Klientów. Szczególnie dumni jesteśmy z tego, że dzieje się to w tak trudnym czasie, kiedy współpraca wystawiana jest na próbę, z uwagi na wyjątkowe okoliczności i towarzyszące im ograniczenia. Pragnę podkreślić, że nieustająco pracujemy nad podnoszeniem jakości współpracy z Klientami i z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo.” - powiedział Artur Sulewski, managing director Business Lease Poland.