Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Shell

Business Lease Poland odnotowało wzrost satysfakcji klientów

 

Business Lease Poland stawia sobie za cel dostarczanie swoim klientom, menedżerom flot oraz kierowcom najlepszych możliwych usług. Dlatego firma na bieżąco monitoruje poziom ich zadowolenia, przeprowadzając badania satysfakcji.

Ankiety wykonywane są cyklicznie, przy pomocy profesjonalnych i obiektywnych narzędzi nadzorowanych przez zewnętrzną firmę.

Podczas najnowszego badania, przeprowadzonego w kwietniu bieżącego roku, skierowanego do menedżerów flot, firma odnotowała znaczny wzrost satysfakcji Klientów.
W 2019 roku badanie dało wynik 48, natomiast badanie przeprowadzone w tym roku pokazało już wynik 65 w parametrach skali od -100 do 100. Daje to bardzo satysfakcjonujący wynik wzrostu zadowolenia Klientów o ok. 20% w odniesieniu do analogicznego badania w zeszłym roku.

Klienci doceniają w szczególności wiedzę pracowników Business Lease i umiejętność dopasowania odpowiednich do potrzeb rozwiązań, a także uprzejmość, proaktywną i partnerską współpracę, jak i doskonałe zrozumienie oczekiwań.

„Wysoka jakość obsługi jest bardzo ważnym elementem naszej filozofii, dlatego cieszy  tendencja wzrostowa w ocenach naszych Klientów. Szczególnie dumni jesteśmy z tego, że dzieje się to w tak trudnym czasie, kiedy współpraca wystawiana jest na próbę, z uwagi na wyjątkowe okoliczności i towarzyszące im ograniczenia. Pragnę podkreślić, że nieustająco pracujemy nad podnoszeniem jakości współpracy z Klientami i z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo.” - powiedział Artur Sulewski, managing director Business Lease Poland.

 

 

Przeczytaj również
Popularne