Arval Service Lease Polska rusza z ofertą wynajmu konsumenckiego. Klienci indywidualni mogą skorzystać z możliwości wynajmu długoterminowego samochodów na takich samych warunkach jak przedsiębiorstwa.
Usługa jest elementem pakietu The Journey Goes On, który zawiera rozwiązania ułatwiające powrót do nowej normalności po kilku miesiącach społecznej kwarantanny.
W ramach wynajmu, za stałą, miesięczną ratę klient otrzymuje do dyspozycji nowy samochód z dopasowanym do indywidualnych potrzeb limitem kilometrów. Arval zajmuje się wszystkimi sprawami administracyjnymi oraz serwisowymi. Kierowca może zatem cieszyć się jazdą, bez zmartwień o termin kolejnego przeglądu, ubezpieczenie, a nawet samochód zastępczy w przypadku kolizji.
- Jesteśmy nastawieni na realizację potrzeb naszych klientów. To oznacza, że zapewniamy im przede wszystkim komfort, jaki daje pełna mobilność. Nie musi się ona wiązać z posiadaniem auta na własność. Oferta wynajmu konsumenckiego skierowana jest do osób ceniących wygodę i własny czas – takich, które rzeczywiste korzyści przedkładają nad formalną własność pojazdu. Dostają do wyłącznej dyspozycji samochód, który wystarczy zatankować. Całą resztą zajmiemy się my – tłumaczy Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska.
Wynajem konsumencki w Arval jest dostępny dla klientów indywidualnych zatrudnionych zarówno na umowę o pracę na czas nieokreślony, jak i tych na umowie czasowej. W tym ostatnim przypadku, wymagane jest by okres finansowania pojazdu był krótszy niż pozostały okres zatrudnienia.
– Wynajem konsumencki to sposób na pełną mobilność za stałą i atrakcyjną cenę. Płacona co miesiąc rata pozwala cieszyć się zupełnie nowym autem i nie zaprzątać sobie głowy dodatkowymi opłatami czy obowiązkami. Sam koszt ubezpieczenia, który kierowca musiałby ponieść w przypadku zakupu lub leasingu samochodu, odpowiada wysokości 2-3 rat. Oferta Arval to też okazja by jeździć wysokiej klasy autem nie wydając na nie jednorazowo dużej kwoty – mówi Łukasz Niemczuk, Retail Director, dział małych i średnich przedsiębiorstw, w Arval Service Lease Polska.
Proces wynajmu jest prosty i zajmuje niewiele czasu. W zależności od dostępności samochodów, wystarczy zaledwie kilka dni od pierwszego kontaktu z Arval do odbioru auta. Pierwszy krok to wybór oferty na stronie internetowej arval.pl i wypełnienie formularza kontaktowego. Konsultant kontaktuje się z potencjalnym klientem i szczegółowo przedstawia warunki wynajmu. Po złożeniu wniosku i przedstawieniu odpowiednich dokumentów, potwierdzających zatrudnienie oraz wysokość zarobków, rozpoczyna się proces analizy kredytowej. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, Arval dostarcza samochód do klienta. Termin zależy od dostępności aut.
Cały proces podpisania umowy wynajmu może być przeprowadzony zdalnie. Dzięki narzędziom firmy Autenti, weryfikacja tożsamości jest przeprowadzana za pomocą kamery w smartfonie, a umowa podpisywana elektronicznie. Taka procedura nie wymaga od klienta posiadania żadnych dodatkowych aplikacji.
Obecnie w ofercie wynajmu konsumenckiego dostępnych jest kilkanaście modeli popularnych marek. W przyszłości oferta może się zmieniać. Nie oznacza to jednak, że klienci muszą wybierać wyłącznie spośród ograniczonej liczby modeli. Każdy może wskazać dowolne auto spoza podstawowej oferty, a Arval zaproponuje zindywidualizowaną propozycję wynajmu takiego samochodu.
- Konkurencyjne warunki, które oferujemy klientom to efekt naszej silnej pozycji negocjacyjnej. Moc zakupowa Arval jest o wiele wyższa niż osoby wchodzącej do salonu „z ulicy”, a to przekłada się na atrakcyjne ceny – tłumaczy Łukasz Niemczuk.
Usługi zapewniane przez Arval w ramach oferty wynajmu konsumenckiego obejmują ubezpieczenie OC i AC, Assistance 24H, pakiet serwisowy oraz samochód zastępczy w przypadku gdy ewentualna naprawa trwa więcej niż 1 dzień lub auto zostanie skradzione. Klienci mogą skorzystać również z programów paliwowych i rozwiązań ułatwiających zarządzanie oraz administrację pojazdem w ramach aplikacji mobilnej MyArval.
Arval