Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Arval Beyond

Przez ostatnie 30 lat, dzięki wsparciu grupy BNP Paribas, Arval budował swoją pozycję na rynku długoterminowego wynajmu pojazdów z pełnym zakresem usług. O ugruntowanej pozycji lidera tego rynku, może świadczyć średni wzrost wynajmowanej przez Arval floty o 7,4% w ciągu ostatnich 5 lat, a także imponujący przyrost liczby wynajętych pojazdów o 6,6% we wrześniu 2020 roku, pomimo pandemii COVID-19.

 

Dotychczasowe doświadczenie i wiedza pozwalają jednak na kolejny krok. Bazując na sukcesie poprzedniej pięcioletniej strategii, Arval przeprowadził w 2019 roku gruntowny przegląd rynku i własnych działań. Wyniki potwierdziły, że oczekiwania klientów względem mobilności i jej wpływu na środowisko naturalne uległy głębokiej zmianie. Arval jest gotów odpowiedzieć na te potrzeby i w pełni uwolnić swój potencjał.

 

Ostatnie miesiące, gdy cały świat żył niemal wyłącznie tematem pandemii COVID-19, dodatkowo umocniły firmę w przekonaniu, że zmiana modelu biznesowego to właściwy kierunek. Dzięki niezwykle otwartym klientom, lokalnym partnerstwom oraz dzięki nowemu, ambitnemu planowi strategicznemu, zbudowanemu w oparciu o testowanie nowych rozwiązań i wyciąganie wniosków, Arval pozostaje o krok przed konkurencją. 

 

– Strategia „Arval Beyond” to pięcioletni plan, który łączy nasz nowy sposób myślenia, z silnymi ambicjami, by nie tylko wzmacniać nasz dotychczasowy model biznesowy, ale też wykraczać poza niego i stać się wzorem w zakresie zrównoważonych rozwiązań dla mobilności – mówi Alain Van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval. – W ramach nowego podejścia zobowiązujemy się do zapewnienia naszym klientom zintegrowanego doświadczenia mobilności, wsparcia w procesie transformacji energetycznej, prostych i elastycznych usług oraz do współtworzenia wartości dodanej i innowacyjnych ofert z naszymi nowymi partnerami – dodaje.

 

Plan strategiczny „Arval Beyond”

 

„Arval Beyond” to strategia firmy obejmująca ambitne cele na okres do 2025 roku. Należą do nich:

 

  • Wzrost floty Arval: 2 miliony wynajętych samochodów;

 

  • Aktywność w obszarze CSR i transformacji energetycznej: 500 000 pojazdów zelektryfikowanych we flocie, redukcja emisji CO2 o 30% względem roku 2020, Arval firmą neutralną pod względem śladu węglowego;
     
  • Zmiana modelu biznesowego Arval z koncentracji na wynajmie długoterminowym samochodów na szerszą koncepcję mobilności: Arval będzie proponować swoim klientom zrównoważone rozwiązania w zakresie mobilności we wszystkich krajach, w których jest obecny.

Pośród inicjatyw opracowanych, by zrealizować wymienione cele, powstały cztery nowe oferty odpowiadające zapotrzebowaniu klientów na zrównoważone rozwiązania w zakresie mobilności, obejmującej samochody i nie tylko:

 

  • 360° Mobility: to oferta, która przekształca Arval z firmy skupionej na samochodach w dostawcę rozwiązań z zakresu szeroko pojętej mobilności. Dzięki tej propozycji Arval zapewni wszystkim swoim klientom korporacyjnym na całym świecie i ich pracownikom zrównoważone i najnowocześniejsze formy mobilności. Oferta zawiera takie rozwiązania, jak wynajem długoterminowy rowerów elektrycznych i inne z zakresu mikromobilności, car sharing, aplikacje z zakresu Mobility as a Service (MaaS), itp. W 2025 roku, Arval zaproponuje alternatywne i zrównoważone produkty lub usługi w zakresie mobilności w każdym kraju, w którym jest obecny.

 

  • Good for you, Good for all: Arval dąży do tego, aby stać się liderem w transformacji energetycznej i zrównoważonym rozwoju, pomagając klientom chronić środowisko naturalne i współtworząc bezpieczniejsze drogi. Dzięki zintegrowanej ofercie pojazdów elektrycznych, Arval znosi utrudnienia zwykle związane z ich posiadaniem i ułatwia ich wprowadzenie do floty (wynajem pojazdu elektrycznego w połączeniu z rowerem elektrycznym, możliwość zamiany na pojazd z silnikiem spalinowym przez kilka tygodni w roku, technologia Vehicle-to-Grid umożliwiająca przesyłanie prądu z pojazdu do sieci itp.). W ramach oferty Arval proponuje też programy bezpieczeństwa drogowego Arval i obniżkę składki ubezpieczeniowej dla pojazdów wyposażonych w zaawansowany system wspomagania kierowcy. Pakiet Good for you, Good for all, przybliży Arval do osiągnięcia celów związanych z ekologią i bezpieczeństwem (500 000 zelektryfikowanych pojazdów do 2025 roku, redukcja średniej emisji CO2 we flocie o 30% oraz spadek ogólnej liczby wypadków o 10%).

 

  • Connected & Flexible: Arval buduje prostszą i bardziej zintegrowaną ofertę wynajmu, która oparta jest na połączeniu nowych technologii i usług. Umożliwi ona kierowcom łatwe i przyjemne wejście w nową erę mobilności. W pakiecie Connected & Flexible Arval oferuje nowe usługi, takie jak automatyczna płatność za parking uliczny, zdalna rezerwacja myjni, dostarczanie paczek bezpośrednio do bagażnika samochodu bez obecności kierowcy, usługa asystenta głosowego (pomoc w znalezieniu warsztatu lub stacji benzynowej, wezwanie pomocy drogowej), itp. Do 2025 roku, ponad 80% floty Arval będzie oferować szerszy zestaw usług, ułatwiających życie kierowcom.

 

  • Arval Inside: Od momentu powstania firmy Arval w 1989 r., partnerstwa są częścią jej DNA. Filozofia Arval Inside polega na dzieleniu się z wybranymi partnerami wiedzą z obszarów, w których mamy największe doświadczenie, aby wspólnie budować bogatą i innowacyjną ofertę. Proponujemy model win-win-win, w którym oprócz Arval i partnerów zyskują przede wszystkim nasi wspólni klienci. W 2025 roku, 100% oddziałów Arval na świecie będzie mieć zawarte partnerstwa z międzynarodowymi lub silnymi lokalnymi graczami.

 

– Rok 2020 nie należy do najłatwiejszych dla całego biznesu. Dlatego cieszy nas, że Arval mimo zawirowań wywołanych przez pandemię COVID-19, wciąż się rozwija i pomaga klientom w powrocie do normalnego funkcjonowania. To m.in. zasługa dobrze opracowanej strategii. Nowy plan na kolejne pięć lat daje nam również solidne podstawy, by wyznaczać rynkowe trendy i odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów – mówi Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska. – Polska, jako jeden z ośmiu największych rynków Arval, jest wśród krajów, w których dostosowane do lokalnych oczekiwań rozwiązania w zakresie nowej mobilności wprowadzane są bardzo szybko. W 2020 r. zaoferowaliśmy naszym klientom m.in. długoterminowy wynajem rowerów elektrycznych, biznesowy car sharing i wynajem konsumencki. Wkrótce będziemy wdrażać kolejne usługi zapowiedziane w strategii „Arval Beyond”, by polscy kierowcy mogli w pełni przekonać się o zaletach zrównoważonej mobilności – dodaje.  

Przeczytaj również
Popularne